Gjest uAnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #21 Skrevet 3. desember 2011 Alle barna brukte kondom, unntatt Henning, han brukte presenning Alle barna var pene, unntatt Knut, han så jævlig ut Alle barna kom trygt hjem fra sykkelturen unntatt Brede, han fikk pungen i kjedet
Gjest Madelene1 Skrevet 3. desember 2011 #23 Skrevet 3. desember 2011 Alle barna gikk rundt juletreet, utenom patrik, han satt å så på!
Gjest Survival Skrevet 3. desember 2011 #24 Skrevet 3. desember 2011 Alle barna hadde skinke på sin baguett, unntatt Frode, han hadde et digert kålhode. Alle barna fikk ny kondom unntatt Lars, han arva fars. Alle barna var fargerike untatt Nemo for han var emo. Alle barna brukte dildo unntatt Hilde, hun brukte røkte kjøttpølser fra Gilde. Alle barna hadde sex unntatt Finn, han fikk den ikke inn. Men det var verre med Knut, han fikk den ikke ut.
Gjest Madelene1 Skrevet 3. desember 2011 #25 Skrevet 3. desember 2011 Alle barna hadde skinke på sin baguett, unntatt Frode, han hadde et digert kålhode. Alle barna fikk ny kondom unntatt Lars, han arva fars. Alle barna var fargerike untatt Nemo for han var emo. Alle barna brukte dildo unntatt Hilde, hun brukte røkte kjøttpølser fra Gilde. Alle barna hadde sex unntatt Finn, han fikk den ikke inn. Men det var verre med Knut, han fikk den ikke ut.
Tabris Skrevet 3. desember 2011 #26 Skrevet 3. desember 2011 Alle barna satt og lekte, unntatt Merete, hun onanerte.
Gjest Survival Skrevet 3. desember 2011 #27 Skrevet 3. desember 2011 Når jeg tenker meg om er det litt ekkelt at det heter "alle barna" og så snakker vi om onanering, kondomer og sex...
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #28 Skrevet 3. desember 2011 Alle barna gikk på kino, unntatt Siv for hun hadde HIV.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #29 Skrevet 3. desember 2011 Alle barna sang julesanger, unntatt Bjørn for han var en ørn. (Ørner kan ikke synge) 1
Gjest Madelene1 Skrevet 3. desember 2011 #30 Skrevet 3. desember 2011 Når jeg tenker meg om er det litt ekkelt at det heter "alle barna" og så snakker vi om onanering, kondomer og sex... Heheh ! Bytt det om da. "alle voksne satt og....." ;P
Gjest Madelene1 Skrevet 3. desember 2011 #31 Skrevet 3. desember 2011 Det var en gang en gutt som ble født med en håndtak på ryggen. Foreldrene gikk til lege for å spørre hva de skulle gjøre med håndtaket som sønnen var født med. Legen sa at dette kunne man selvfølgelig gjøre noe med og at foreldrene bare måtte bestemme seg for om det var dette de virkelig ville. Foreldrene takket for seg og gikk hjem. Når de var hjemme satt de å grublet lenge på hva de skulle gjøre. Skulle han fortsette å ha den eller skulle de fjerne den? Kvinnen sa "nei. jeg begynner på middagen, vi kommer ingen vei med dette når vi er sultne!" "God idee" svarte mannen. Imens kvinnen sto på kjøkkenet og lagde middag så hun at hun manglet forskjellig ingredienser til middagen. Hun gikk ut til mannen og sa at de måtte reise på butikken for å handle inn varene som hun manglet før hun kunne fortsette på middagen. De bestemte seg for at alle tre skulle reise til butikken, siden det var mannen som skulle bære varene og kvinnen som skulle finne det de skulle ha. De satt seg i bilen og kjørte avgårde til butikken. Butikken var ca 10-15 min. Når de var framme gikk alle ut av bilen, kvinnen, mannen og sønnen med håndtaket på ryggen. Kvinnen tok sønnen sin i håndtaket, så gikk de inn på butikken. :fnise: :fnise:
Gjest Madelene1 Skrevet 3. desember 2011 #32 Skrevet 3. desember 2011 Alle barna røykte, utenom knut, han tygde snus!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #33 Skrevet 3. desember 2011 Alle barna røykte, utenom knut, han tygde snus! Du er jo helt håpløs, det rimer ikke engang! 2
Gjest Madelene1 Skrevet 3. desember 2011 #34 Skrevet 3. desember 2011 Alle de voksne hadde sex, utenom mette, hun spiste flesk.
Gjest Madelene1 Skrevet 3. desember 2011 #35 Skrevet 3. desember 2011 Du er jo helt håpløs, det rimer ikke engang! se humoren i det da!
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. desember 2011 #36 Skrevet 3. desember 2011 Alle barna gikk rundt juletreet, utenom patrik, han satt å så på! Eeh.. du vet det er meningen at de skal rime, sant? 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #37 Skrevet 3. desember 2011 se humoren i det da! Klarer ikke å se noe humor i det der. 2
Gjest Madelene1 Skrevet 3. desember 2011 #38 Skrevet 3. desember 2011 Klarer ikke å se noe humor i det der. Så kjedelig for deg da ^^
Gjest Madelene1 Skrevet 3. desember 2011 #39 Skrevet 3. desember 2011 Eeh.. du vet det er meningen at de skal rime, sant? Nei, slutt å tull da. snakk om å ødelegge tråden.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. desember 2011 #40 Skrevet 3. desember 2011 Nei, slutt å tull da. snakk om å ødelegge tråden. Aaaw, unnskyld Men for meg ligger humoren i at det skal rime. Men for all del, carry on
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå