AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Jeg bare må få det ut.. Jeg vet at jeg muligens sikkert blåser dette mer opp enn nødvendig, men iallefall.. Jeg og typen hadde sex, og i doggystillingen så bruker jeg å massere klitoris mens han penetrerer meg. Plutselig glapp han ut, og jeg greide å klore han.. Han sa ikke noe under akten, men når vi var ferdig hadde han blødd helt utrolig inni meg. Jeg fikk helt panikk, og såret er ganske.. Fælt. Det er ikke et vanlig kloremerke liksom, det er snakk om å ha gravd neglen over huden og revet med seg hud.. Han sier han overhodet ikke har vondt og at det bare svidde litt akkurat når jeg klorte.. Men jeg har sinnssykt dårlig samvittighet! Gjør det vondt? Jeg syns det er rart han sier at det ikke gjør vondt, for herregud, et slikt sår må jo gjøre ekstremt vondt.. Jeg er skikkelig lei meg for det og har unnskyldt meg flere ganger, men han sier det ikke gjør noe og at det var like mye hans feil. Men åååh.. Nå tør jeg rett og slett aldri massere meg selv igjen (synd for meg, får jo de mest syke orgasmene i den stillingen). Noen flere som har gjort dette? Eller noen som har blitt klort? Huuuuuufff!!
QueenPenelope Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Det gjør sikkert vondt, men han skjønner at du er lei deg, og vil ikke få deg til å føle deg enda verre. Poenget må vel være at du slettes ikke gjorde det med vilje. Småskader kan fort skje under sex, det er en risiko vi alle tar, enten man skaller i sengekanten, blir klort, får en rift, mannen bommer og tar feil hull osv. Denne gangen var det han som mottok, en annen gang kan det være deg. Ikke noe å stresse med Slikt skjer, og han vet at du ikke gjorde det med vilje. Også håper jeg du fortsetter med det du har gjort hittil! Det er jo godt, og du kommer jo ikke til å klore han opp hver gang 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Føler dessverre at det alltid er jeg som gjør han vondt.. Jeg ender bare opp med en del blåmerker og ømme pupper, men greia er at jeg liker smerte under sexen. Om han biter, kniper og er skikkelig hardthent syns jeg bare det er deilig, men jeg er så usikker på han! Jeg har dessverre den uvanen at jeg klorer meg fast i han, men har lært meg å bite i for eksempel dynen, knipe/klore i dynen/sengen/veggen, hva enn jeg finner.. For han har endt opp med veldig fæle arr på ryggen etter kloring.. Ikke kloring nedover ryggen liksom, sånne typiske sexklor, men skikkelige KLOREMERKER.. Han var jo på sykehuset og skulle bli sjekket for noe, og sykepleieren fikk jo sjokk når hun så ryggen hans og merkene.. Men greit, det var et uhell, jeg får bare prøve å ikke være så nære neste gang. Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 Hehe, prøvd allerede.. Har veldig tykke og harde negler, så uansett hvor langt ned dem er klipt, så klorer dem likevel.. Aldri skjønt hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #7 Skrevet 2. desember 2011 Helt forferdelig skarpe. Og det er faen ikke noe å gjøre med det heller! Ender nok med at jeg må ha på meg hansker under sex........ Men greier nok sikkert på et vis å klore da også.
apekatt Skrevet 2. desember 2011 #8 Skrevet 2. desember 2011 Helt forferdelig skarpe. Og det er faen ikke noe å gjøre med det heller! Ender nok med at jeg må ha på meg hansker under sex........ Men greier nok sikkert på et vis å klore da også. Pass på å ikke ødelegge hanskene nå da
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #9 Skrevet 2. desember 2011 Ja huff.. Også passe på å ikke klore opp typen helt.. Stakkars fyr, ser jo ut som en klorematte. Det skal ikke være lett å få så mye nytelse!!!!
apekatt Skrevet 2. desember 2011 #10 Skrevet 2. desember 2011 Ja huff.. Også passe på å ikke klore opp typen helt.. Stakkars fyr, ser jo ut som en klorematte. Det skal ikke være lett å få så mye nytelse!!!! Har du prøvd neglefil da? Pleier som regel å få vekk skarpe kanter..
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #11 Skrevet 2. desember 2011 Skarpe kanter er borte, jeg har ikke sånne typiske "fine" negler. Liksom, jeg steller ikke med dem. Jeg klipper dem, biter dem noen ganger.. Alle neglene er rett og slett harde og veldig sterke. Får ofte høre dette fra folk, at neglene mine er så fine for de er så.. Vell, sterke. Skal mye til for at de knekker osv. Og de er jo ikke lange heller. Rett og slett bare en negativ egenskap.
Stinelin Skrevet 2. desember 2011 #12 Skrevet 2. desember 2011 Høres ut som polvotter er eneste løsning
Gjest Survival Skrevet 2. desember 2011 #13 Skrevet 2. desember 2011 Det går sikkert bra Litt vondt var det sikkert, men det går over kjapt. Jeg syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for det, det var ikke med vilje. Sånt skjer når man har sex. Vi datt en gang ut av sengen og han skallet hodet i nattbordet og blødde litt av det. En annen gang knuste vi en lampe og jeg tråkka på en veldig vond plastdings etterpå.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #14 Skrevet 2. desember 2011 Kanskje han liker mer smerte i seksuelle situasjoner enn du tror. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå