Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

 

Ungdommen nå til dags... Mer opptatt av selfie enn å rydde rommet.. :riste:

Nei huff, slik var det ikke da jeg var ung! Da måtte vi rydde FØR vi fikk ta bilder som vi måtte på fotobutikken og fremkalle og vente en uke på.

Anonymous poster hash: 63196...c7d

 

Uff ja! Det var fæle tider!! Da jeg vokste opp var vi så fattige at alle unga måtte ligge på et lite trangt soverom, og fotoapparat liksom?? Herregud du vokste jo opp i ren luksus du da! Fotoapparat hadde vi nok aldri sett nei!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gollum

Var det du som spillte i lord of the rings filmene?

Da må jeg si sminkørene gjorde en ekstremt god jobb siden de klarte å få en så pen person til å bli så skummel og stygg i filmene :)

Anonymous poster hash: c61c0...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Var det du som spillte i lord of the rings filmene?

Da må jeg si sminkørene gjorde en ekstremt god jobb siden de klarte å få en så pen person til å bli så skummel og stygg i filmene :)

Anonymous poster hash: c61c0...588

Gollum er ikke stygg. Han er bare annerledes :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gollum er ikke stygg. Han er bare annerledes :trist:

 

diverse leger konkluderer med at gollum lider av stor mangel på d-vitamin og det er derfor han ser ut som han gjør!

Anonymous poster hash: 53342...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fordi du har en slank kropp og er godt trent. Hvem vil vell ikke misunne noe slikt? :)

 

Takk for hyggelige ord bro, men er ikke helt fornøyd selv. Målet med ferien er å legge på meg 5-7 kg så jeg spiser som en helt, ble 1 kg til middag idag, 700gram t-bone steak med 3 store bakte poteter og grønnsaker, yummy in my tummy  :laugh: har normal bmi da, 22-23 men siden jeg er ganske høy og bred så skader det ikke med litt mer kjøtt på kroppen, trener mye ved siden av mat inntaket da :)

Endret av Guffen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hyggelige ord bro, men er ikke helt fornøyd selv. Målet med ferien er å legge på meg 5-7 kg så jeg spiser som en helt, ble 1 kg til middag idag, 700gram t-bone steak med 3 store bakte poteter og grønnsaker, yummy in my tummy  :laugh: har normal bmi da, 22-23 men siden jeg er ganske høy og bred så skader det ikke med litt mer kjøtt på kroppen, trener mye ved siden av mat inntaket da :)

 

Hva er høyden og vekten din?

 

Du ser bra ut, da.  :)

Anonymous poster hash: 68c5f...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er post et bilde av kroppen tråden stengt?



Anonymous poster hash: f9c1d...130
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er høyden og vekten din?

 

Du ser bra ut, da.  :)

Anonymous poster hash: 68c5f...75a

 

 

Blir flau her hehe, men tusen takk :)

 

Er 1.86 cm med 81kg. Det er 24 bmi ser jeg nå. Men jeg tror jeg kan ta bmi kalkulatorer med en stor klype salt, for med idealvekta som jeg ønsker meg på 87-88kg vil jeg være klinisk overvektig ifølge den  :fnise: godt bevis på at slike bmi kalkulatorer ikke fungerer på folk som trener endel.

 

Guffen hygger seg med 3 kyllingwraps, grønnsakssuppe , margarita og øl til frokost

 

9kb406.jpg

Endret av Guffen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Er post et bilde av kroppen tråden stengt?

Anonymous poster hash: f9c1d...130

 

 

ser slik ut

Anonymous poster hash: bdb5e...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg. :-)


Anonymous poster hash: 0d8f4...31d



Anonymous poster hash: 0d8f4...31d

post-37809-0-38570900-1436476330_thumb.j

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...