Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Haha, takk de brillene passet litt inn til å legges ut, hehe

Nettopp sett How to train your dragon 2. Anbefales! :D

Bare ikke se regner kjøttboller 2 den var rett og slett fryktelig dårlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis man har telt, parkdress eller et bål tilgjengelig vel.

Ja da er det bare en ting å gjøre det.... tenne på teltet og parkdressen og sove på bålet... Teehee.. ufattelig moro.. :fnise:

Hmm nei... Jeg har sovet i snøhule i 30 minus... fytterakkern.. kaldt nok.... Kuldegrop og det hele...

Men telt er moro på sommeren da :-) Koselig å høre regnet som banker på teltduken :vin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra i sommer..

Du har ligget ute siden i sommer?? Er du fra vettet kvinne? :hoho: Si hvor du er så skal jeg hente deg.. Du må jo være skrubbsulten!!

Endret av NonJuan
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare ikke se regner kjøttboller 2 den var rett og slett fryktelig dårlig!!

Hva regner det denne gangen da? Snøballer?

Ligger ute littegranne..

*poff*

Og der feiga jeg ut..

For en vakker og ung skjønn kvinne :)

Hm rart, når jeg la kommentaren til multiquote hadde du ikke fjernet bildet men nå når jeg skriver ser jeg du har fjernet det, rat :P

Haha, takk de brillene passet litt inn til å legges ut, hehe

Nettopp sett How to train your dragon 2. Anbefales! :D

Har ikke sett noen av de filmene men vet aleksander rybakk har stemmen til hovedpersonen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BIG JIM RENNIE

Hva regner det denne gangen da? Snøballer?

Nei jeg vet sannelig ikke..... det var så mye dumt... og suppe på spiker at det ble bare dumt alt sammne. Men sett talen til engelsk så kommer det iallefall noen artige ordspill

Endret av NonJuan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Visse filmer trenger ikke oppfølgere, man vil helst kunne se tilbake på en bra film uten å måtte ha den grusome oppfølgeren i tanke og da kan man også se for seg sin egen oppføger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mat det regner, filmen heter jo noe med kjøttboller. Det sier jo litt, men dyrene i filmen er ganske kule da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mat det regner, filmen heter jo noe med kjøttboller. Det sier jo litt, men dyrene i filmen er ganske kule da.

JA!! det er jeg helt enig i...! Men kommentarene på Norsk er rett og slett helt bånn i bøtta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt ut dette bildet før, men gjør jo ikke noe å legge det ut en gang til :)

*poff*

Endret av skruf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...