Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

:P

høhø brag moment? :P Ta bildet av fjeset ditt også, neste gang :D Så vi får sett hele settingen å vurdert der ut i fra.. Sånn profesjonelt ment liksom. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dude91

høhø brag moment? :P Ta bildet av fjeset ditt også, neste gang :D Så vi får sett hele settingen å vurdert der ut i fra.. Sånn profesjonelt ment liksom. :D

Hehe. :) Har lagt ut av ansiktet tidligere da. Tror jeg har slettet de fleste av dem, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. :) Har lagt ut av ansiktet tidligere da. Tror jeg har slettet de fleste av dem, men.

Fyr ut igjen da, jeg gidder ikke bla gjennom over 700 sider for å lete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hvithai

Meg og min kjære shaker :fnise: Me loves summer

Meeeg

Ps, sier det samme som Skilpadden. Vi ble virkelig grillet sist gang :vetikke:

Du er skummelt lik søsteren min, spørsmålet er hvem av dere som burde ta en farskapstest.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er skummelt lik søsteren min, spørsmålet er hvem av dere som burde ta en farskapstest.....

Hahaha. Oida :fnise: Nå ble jeg nysgjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan så to pene mennesker kan ha blitt grillet? :S Sært

Ne jeg vet ikke altså. Vi fikk fine kommentarer, og det var det noen som ikke likte tror jeg. Vi var visst attention seekers :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er skummelt lik søsteren min, spørsmålet er hvem av dere som burde ta en farskapstest.....

Det må nok bli søsteren din forresten, jeg har allerede tatt for 10 år siden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

Fyr ut igjen da, jeg gidder ikke bla gjennom over 700 sider for å lete.

-

Endret av Dude91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ne jeg vet ikke altså. Vi fikk fine kommentarer, og det var det noen som ikke likte tror jeg. Vi var visst attention seekers :vetikke:

Tull. Folk hengte seg opp i alle runkekommentarene. Slutt å fantaser.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Jeg får nesten litt grøsninger. Forrige gang ble jeg virkelig grillet, men tøft å se at mange andre fortsatt tør!

Men for dere andre som er nye her; her er Skilpadden. Og, ja. Jeg er like treg på ekte.

Veldig pen Testudine,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tull. Folk hengte seg opp i alle runkekommentarene. Slutt å fantaser.

Da må du lære deg å lese, Silfen! Det var absolutt ikke det som var tilfellet. Vi ble begge to hengt ut i en annen tråd som omhadlet denne. Du var jo også i den tråden å skrev, så du burde kjenne til den.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvithai

Det må nok bli søsteren din forresten, jeg har allerede tatt for 10 år siden :fnise:

Huff :fnise: Da er det hun som får din familie og ikke du som får min.

Half a face :laugh:

Utrolig vakker! Samme med deg Skilpadden og Alja(glemte å si det i forrige innlegg).

Sykt godt trent Dude91

Endret av Hvithai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...