Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sånn.. Slengte med ett bilde til :P

Det var pent, mammamora. Likte fargene og alt, og rødt hår er jo selvfølgelig best!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

*poff*

Håper alle har en fin kveld:)

Endret av Lykkerusen
  • Liker 3
Skrevet

det var et GLEDELIG gjennsyn mammamora!

Jeg tenker på denne her ---> :nissekonekyss: hver gang jeg ser deg eller avataren din...

synes nemlig du er en skremmende lik menneskelig utgave av den :ler:

Haha.. :P Mammamora-smiley :P

Skrevet (endret)

Typiske "på-jobb-looken" min for tida. Håret satt opp og bort fra fjeset og på med termodressen. Og hansker og lue i beltet til de rolige periodene :P

Endret av kristines1990
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Fyllebilde....

*poff*

Endret av maya76
  • Liker 3
Skrevet

Typiske "på-jobb-looken" min for tida. Håret satt opp og bort fra fjeset og på med termodressen. Og hansker og lue i beltet til de rolige periodene :P

Misunner deg den jobben :) Fint bilete :) Og ikkje minst,kjekt å sjå fjordingen med ordentleg LUGG :Hehe:

Skrevet (endret)

Kult bilde!

Endret av Singha
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

stunning as usual. :roser:

enig!

helt vanvittig fint bilde Wonders!

Endret av NozMonster
Skrevet

Misunner deg den jobben :) Fint bilete :) Og ikkje minst,kjekt å sjå fjordingen med ordentleg LUGG :Hehe:

Stortrives med jobben. Og om du vil se fjording med lugg skulle du sett mora hennes. Ingenting som slår den luggen ;) Eksempelbilde: Daisi

Skrevet (endret)

Stortrives med jobben. Og om du vil se fjording med lugg skulle du sett mora hennes. Ingenting som slår den luggen ;) Eksempelbilde: Daisi

Herleg :) Og eg som tykte min tidlegare fôrhest hadde lang lugg, ho slår ikkje den der :P

Endret av Daybreak
  • Liker 7
Skrevet

Herleg :) Og eg som tykte min tidlegare fôrhest hadde lang lugg, ho slår ikkje den der :P

Her er vi to:

Har du prøvd slik "trial-løype" med fjording? En kammerat dreiv å redigerte en reklamevideoe for det fra ekstremsportveko i Voss :)

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Har du prøvd slik "trial-løype" med fjording? En kammerat dreiv å redigerte en reklamevideoe for det fra ekstremsportveko i Voss :)

PÅ Voss :opplyser:

Skrevet

Daybreak, Daybreak.....du trivs best i lag med de hestane du :P

Gjest Gunfreak
Skrevet

Hvem har vært slem mot deg og bundet masse tømmer til deg.

Skrevet

Både og, har prøvd ulike ting, men ikkje ei rett trial-løype. Med ho der prøvde eg mest dressur :)

Daybreak, Daybreak.....du trivs best i lag med de hestane du :P

Ja,dei er no mykje betre selskap enn det mange andre er :P

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

SnP på veg på pub

Endret av Stjerner og planeter
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...