Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Adara skrev:

Nå så jeg du hadde postet i denne tråden, så jeg rushet for å se bilde.. Ble litt skuffet :0(

Ooog, Belladonna daaaaym girl! Liker looken din :D 

Jeg tror jeg kommer til å få kjeft fra sure ABer og hat-PMer dersom jeg poster mer her inne. Har tåa over grensa for too much allerede! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg tror jeg kommer til å få kjeft fra sure ABer og hat-PMer dersom jeg poster mer her inne. Har tåa over grensa for too much allerede! 

Haters gonna hate! Du vet du gjør noe rett når du har de ;) Får du hatemail?? LOL, folk ass..

Jeg får bare fortsette å følge med :P

Endret av Adara
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Adara skrev:

Haters gonna hate! Du vet du gjør noe rett når du har de ;) Får du hatemail?? LOL, folk ass..

Jeg får bare fortsette å følge med :P

Ingen hatmail enda, men så irritert som noen ABer her inne blir av folk som poster "for ofte" så nærmer jeg meg sikkert! 

Skrøt visst på meg litt cred der, beklager det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
29 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Ingen hatmail enda, men så irritert som noen ABer her inne blir av folk som poster "for ofte" så nærmer jeg meg sikkert! 

Skrøt visst på meg litt cred der, beklager det! 

Syns vi som poster for ofte skal samle oss en dag, og ta en heildundranes spamme-aften til ære for våre kjære abere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Syns vi som poster for ofte skal samle oss en dag, og ta en heildundranes spamme-aften til ære for våre kjære abere :fnise:

Æ e med! Gi meg noen dager til å ta en masse duckface-selfies da. Sånne er jo litt ekstra irriterende!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
38 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

28 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Æ e med! Gi meg noen dager til å ta en masse duckface-selfies da. Sånne er jo litt ekstra irriterende!

Dere er favorittfjesene mine å se på her inne, så jeg sier bare go! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bruker83924
25 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Skal ta alle i samme positur, og samme ansiktsuttrykk. Også skal jeg skrive på hvert bilde hvor stygg jeg føler jeg ser ut. 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Skal ta alle i samme positur, og samme ansiktsuttrykk. Også skal jeg skrive på hvert bilde hvor stygg jeg føler jeg ser ut. 

:fnise:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Citronella skrev:

Dere er favorittfjesene mine å se på her inne, så jeg sier bare go! :)

:hoppe:

Skal si fra i god tid! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Duckface er trutmunn bilder? Tror jeg har tatt noen slike for bare for gøy. :PLitt gøy burde en da få lov til å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ElizabethTaylor skrev:

Haha, må bare si... synes det er gøy uansett når noen poster bilde - ofte som sjeldent. Man rekker jo ikke se alle bildene som postes uansett. Har bare sett bilde av deg én gang, og aldri av kisskissbangbang. Sånn sett synes jeg det er litt pussig at AB får meg seg alle bildene, og samtidig klarer å irritere seg... må jo henge her inne 24/7 i så fall.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ferny skrev:

Haha, må bare si... synes det er gøy uansett når noen poster bilde - ofte som sjeldent. Man rekker jo ikke se alle bildene som postes uansett. Har bare sett bilde av deg én gang, og aldri av kisskissbangbang. Sånn sett synes jeg det er litt pussig at AB får meg seg alle bildene, og samtidig klarer å irritere seg... må jo henge her inne 24/7 i så fall.

Det stemmer sikkert ganske bra. Greit å lage seg noe å være sur for. 

Jeg synes også det er gøy å se bilder av folk, enten jeg har sett de før eller ikke. Liker å se på pene ting :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
29 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

:hoppe:

Skal si fra i god tid! :ler:

Nice! Jeg får sørge for å henge her litt fremover, skjønner jeg. :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, skruf skrev:

Er ikke duckface ut og fiskemunn inn da?

Tror jeg har lest det... så: forventer noen fine fiskemunner her :Nikke:

Jo, duckface er rimelig ut ja... Skal man være kul nå så er det fiskemunn som gjelder :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fysikeren skrev:

Mer bilder og mindre snakk plz. 

Ja, denne tråden er jævelig tam, egentlig.

Anonymkode: c6592...d6a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...