Gå til innhold

Bør jeg ta angrepillen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

For ca 26 timer siden hadde samboeren og jeg ubeskyttet sex. Vi avbrøt pga manglende beskyttelse og gjorde oss "ferdige" "på utsiden" (for en utrolig teit beskrivelse!). Etter utløsning tørket han av penisen.

Litt senere (noen minutter) var vi i gang igjen, og han var inni meg (ingen utløsning).

Jeg har i dag kjøpt angrepillen, men vet ikke om jeg skal ta den. Han har aldri lystdråper, så det har mest sannsynlig ikke skjedd noe den første gangen, men jeg bekymrer meg litt for om han kan ha hatt sæd på penisen den andre gangen. Dersom han hadde en eller to dråper sæd på penis den andre gangen, kan det da ha skjedd noe?

Det som holder meg tilbake fra å ta pillen er at jeg ikke liker å proppe kroppen full av piller og medikamenter. Typisk min flaks å få alle bivirkningene :filer: Samtidig tenker jeg at det er best å ta pillen for å være på den sikre siden.

Håper noen kan komme med noen gode og konkrete svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du og samboer ikke ønsker eller er klare for barn så er det best å ta den, da slipper du gå å vente og lure på om mensen kommer eller ikke. :)

Skrevet

Hvorfor bruker du ikke prevensjon, det lurer jeg på. Angrepiller er ikke bare bare å bruke for kroppen. Fryktelig høyt hormoninnhold i de.

Skrevet

Hvorfor bruker du ikke prevensjon, det lurer jeg på. Angrepiller er ikke bare bare å bruke for kroppen. Fryktelig høyt hormoninnhold i de.

Fordi vi var tom for kondomer og ble litt revet med. Sluttet på p-piller for noen mnd siden etter å ha gått på de i noen år. Sluttet på de pga alle bivirkningene.

Som sagt så er jeg ikke fan av å stappe kroppen full av piller, og jeg har heller aldri tatt angrepillen tidligere. Har kjøpt påfyll med kondomer nå :)

Tusen takk til dere som kom med gode og konkrete svar (som jeg ba om). Da blir det pillen dene ene gangen, og forhåpentligvis aldri mer!

Skrevet

Ja du kan ha blitt gravid. Han kan få lystdråper når han er inne i deg, det vet du ingenting om. Og det var garantert rester av sæd på penisen hans, selv om han tørket den.

Vil dere ikke ha barn, så tar du angrepillen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...