Gå til innhold

Fantasere om læreren

Fremhevede innlegg

Skrevet

I det siste har jeg begynt å fantasere om læreren min når jeg ligger i senga rett før jeg sovner.

Jeg går på vgs og han er 36 år... Han er veldig hyggelig, empatisk og grei. Også er han morsom. Han er virkelig en av de beste lærerne jeg har hatt.

Men når jeg kommer på skolen igjen syns jeg bare han er æsj og tenker "hvorfor lå jeg og tenkte på han i natt?". Prøver å unngå han, fordi jeg blir flau og skammer meg over de tankene jeg har hatt.

Jeg syns på en måte han er mye mer spennende i drømmene enn i virkeligheten. Når jeg ser han på skolen tenker jeg ikke på han på en seksuell måte.

Er dette veldig unormalt? Jeg skjønner det ikke selv. Jeg er ikke forelska i han, men jeg liker han godt. Men han er mye eldre enn meg. Syns han er hyggelig, men når jeg ser han i virkeligheten frister det ikke å ha sex med han. Men det frister i drømmene?? :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Er ikke unormalt å fantasere om læreren sin altså. :)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Så lenge det bare er fantasier så er det vel ingenting å skamme seg over?

• Liker 1
Skrevet

har fantasert om flere av lærerne mine. både på ungdomsskolen og på videregående. Er helt normalt og ingenting å skamme seg over

Skrevet

Og jeg som er lærer da... :/

-Domino

Skrevet

Tråd ryddet for innlegg skrevet på dialekt

Kosemose, mod

• Liker 1
Skrevet

veeeldig vanlig!

fantaserte mye om norsklæreren min som var så norsk som det gikk ann å bli med klare blå øyne, bølgete mørkeblond hår, det løse smilet og brillene "på skrå", hadde ikke bil, syklet til skolen og elsket å seile! jeg klarte aldri å slutte å se på han i timene og la ikke skjul på det heller, men to år etterpå når jeg var tilbake på VGS for å holde en fremføring, kom han bort etter foredraget og kommenterte hvor flink jeg var, og ikke nok med det sa han " også ser du så bra ut også", men av en eller annen grunn ble jeg skuffet og det som gjorde det hele spennende forsvant, han var ikke "mystisk" lenger

• 1 måned senere...
Skrevet

Helt normalt dette her ja. Husker det var en lærer jeg var kåt på da jeg gikk i 9ende klasse, særlig om sommeren da han gikk i t-skjorte, som et par meget veltrente armer stakk ut av. :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Det er til sammenligning mange som har voldtektsfantasier eller fantasier om sex med samme kjønn, gangbang, osv uten at man har tanker eller lyst til å realisere disse fantasiene. Det er et stort skille mellom fantasi og reelle ønsker, og jeg syns ikke du skal bruke energi på å skamme deg over dine tanker og fantasier, TS.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et stort problem med en lærer,han er en sånn passe person,og har barn og jeg er i fast forhold, det er sååååååååå ekkelt når jeg har samleie med typen, men i søvn kommer læreren i drømmen min, det er ikke 1. gang også, det har kjedd sååååå mange ganger at nå er jeg ordetlig redd. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...