Spent... Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Hei Jeg lagde en kake i sta, der jeg brukte en langpanne og måtte da skjære ut figuren. Jeg har nå mye kake igjen, men mye små biter. Er det noe man kan gjøre med disse restene? Vil ikke kaste det.... Takk
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Spise dem! :D Ellers kunne det kanskje vært interessant å bruke dem i/som tilbehør til feks iskrem? En egen variant av ben&jerry's, på en måte. Hvis det er sjokoladekake/brownie, vel å merke.
Ananas. Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Er vel bare å spise og kose seg det..? Vet at moren min har pleid å skjære opp vanlige kakestykker av restene og pynte dem på lik linje med resten og legge ved siden av figuren. Men det kommer jo an på hvor store bitene er og hva slags kake det er om det er en god løsning:)
elisa123 Skrevet 16. desember 2011 #7 Skrevet 16. desember 2011 Cakepops! er superenkelt og supergodt Jeg har laget en film av hvordan man gjør dette:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå