Steinar40 Skrevet 4. desember 2011 #21 Skrevet 4. desember 2011 (endret) Har du i det hele tatt lest hoved innlegget eller har du bare lest tittelen? Det du skriver har ikke noe med tråden å gjøre. Jeg skriver stort sett det som faller meg inn. Endret 4. desember 2011 av Steinar40
Suzy Skrevet 5. desember 2011 #22 Skrevet 5. desember 2011 Jeg skriver stort sett det som faller meg inn. Det er det sanneste du har skrevet her inne noensinne gitt! Og at du kun skriver etter innfallsmetoden forklarer utrolig mye Forøvrig hadde det vært hyggelig om du holdt deg til å spre sure oppgulp kun i dine egne tråder - dette var en hyggelig og positiv tråd. 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #23 Skrevet 12. desember 2011 Nå har han bestilt kjærestetur til oss første uka i januar... 1
Grønt blad Skrevet 12. desember 2011 #24 Skrevet 12. desember 2011 Er du også skilt? Hvis du ikke er skilt, så er det råttent gjort mot mannen du er gift med. Er du skilt? For en fantastisk historie! Jeg krysser fingrene for at det går bra og ønsker dere all lykke
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #25 Skrevet 12. desember 2011 Er du også skilt? Hvis du ikke er skilt, så er det råttent gjort mot mannen du er gift med. Er du skilt? For en fantastisk historie! Jeg krysser fingrene for at det går bra og ønsker dere all lykke Jeg har vært skilt i over ti år ja.
Grønt blad Skrevet 12. desember 2011 #26 Skrevet 12. desember 2011 Jeg har vært skilt i over ti år ja. Da ligger jo alt til rette for at det kan bli dere! Ønsker dere masse lykke til. Kan legge til at en kollega ble sammen med ungdomskjæresten sin like før han ble seksti. Han var skilt, og hennes ektemann hadde gått bort. Forholdet blomstrer og de giftet seg for et år siden. Veldig hyggelig historie. Hold oss gjerne oppdatert på hvordan det går
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #27 Skrevet 12. desember 2011 Takk takk. Jeg er forstatt litt overrasket over at det første du tenkte var at jeg måtte være utro. Og vi yngre enn seksti. Men koselig historie om kollegaen din. 1
Grønt blad Skrevet 12. desember 2011 #28 Skrevet 12. desember 2011 Takk takk. Jeg er forstatt litt overrasket over at det første du tenkte var at jeg måtte være utro. Og vi yngre enn seksti. Men koselig historie om kollegaen din. Uff, var ikke meningen å være frekk. Tror jeg har lest litt for mange utroskapstråder her på KG, der den som er utro synes det er greit å føre partneren bak lyset...
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #29 Skrevet 12. desember 2011 Uff, var ikke meningen å være frekk. Tror jeg har lest litt for mange utroskapstråder her på KG, der den som er utro synes det er greit å føre partneren bak lyset... Vet! Så derfor jeg lo litt, fordi det var så utenkelig for meg å gjøre noe sånt. Men også rimelig vanlig har jeg skjønt.
Gjest Eurodice Skrevet 12. desember 2011 #30 Skrevet 12. desember 2011 Tror nok nesten jeg må begynne med å få oppleve det først da gitt. Du vil aldri få oppleve kjærlighet, så negativt innstilt som du er til kvinner. Du bruker noen uttrykk og betegnelser på oss, som er helt forferdelig og fornærmende. Du avslører ditt sanne selv, er du klar over det? 1
Gjest MorAase Skrevet 12. desember 2011 #31 Skrevet 12. desember 2011 Du vil aldri få oppleve kjærlighet, så negativt innstilt som du er til kvinner. Du bruker noen uttrykk og betegnelser på oss, som er helt forferdelig og fornærmende. Du avslører ditt sanne selv, er du klar over det? Det har aldri slått deg at negativiteten mest sannsynlig kommer fra å aldri ha opplevd kjærlighet fra kvinner? En kan ikke kreve fra noen som aldri har opplevd kjærlighet å vite hva kjærlighet er. Å være imøtekommende er en bedre reaksjon en å møte desillusjon med hat.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #32 Skrevet 12. desember 2011 Kan ikke denne tråden være hyggelig, da? 1
Gjest MorAase Skrevet 12. desember 2011 #33 Skrevet 12. desember 2011 Kan ikke denne tråden være hyggelig, da? Bedre nå?
Gjest Eurodice Skrevet 12. desember 2011 #34 Skrevet 12. desember 2011 Det har aldri slått deg at negativiteten mest sannsynlig kommer fra å aldri ha opplevd kjærlighet fra kvinner? En kan ikke kreve fra noen som aldri har opplevd kjærlighet å vite hva kjærlighet er. Å være imøtekommende er en bedre reaksjon en å møte desillusjon med hat. Det er jo det jeg sier. Steinar har en så gjennomført negativ holdning til kvinner at han ikke kan forvente at han noen gang får et kjærlighetsforhold til en kvinne. Har du ikke lest trådene hans? Har du ikke fått med deg alle disse hinsides urimelige kravene han setter til en mulig partner? Har du ikke sett hvordan han karakteriserer og trakasserer kvinner? Vi som har hatt flere enn høyst to seksualpartnere, er felleshøl og oppsop, skriver han. Hvor er respekten for oss vanlige kvinner? 1
Gjest MorAase Skrevet 12. desember 2011 #35 Skrevet 12. desember 2011 Det er jo det jeg sier. Steinar har en så gjennomført negativ holdning til kvinner at han ikke kan forvente at han noen gang får et kjærlighetsforhold til en kvinne. Har du ikke lest trådene hans? Har du ikke fått med deg alle disse hinsides urimelige kravene han setter til en mulig partner? Har du ikke sett hvordan han karakteriserer og trakasserer kvinner? Vi som har hatt flere enn høyst to seksualpartnere, er felleshøl og oppsop, skriver han. Hvor er respekten for oss vanlige kvinner? Nei, det er ikke det du sier, og du fortår ikke hva jeg faktisk skrev 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #36 Skrevet 16. desember 2011 Opptatt helg for oss begge, så vi får ikke sett hverandre. Og nå kom det jaggu blomster på døra... 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #37 Skrevet 18. desember 2011 Herregud, konsertbilletter til både Metallica (som vi klinte til i 94) og Norwegian Wood har jeg fått. Nå presiserte jeg at det kanskje var greit det ikke var så lenge til jul, så han ikke rakk å kjøpe flere julegaver, for han klarer jo for guds skyld ikke å holde på en halv hemmelighet når det kommer til overraskelser.... 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #38 Skrevet 7. januar 2012 Fordi noen kanskje bryr seg er jeg innom og oppdaterer, det går så fint med oss. Nydelig ferie sammen, hilst på hverandres familier, vært på utenlandstur sammen, levd i sus og dus og hatt stor glede av å være i hverandres selskap og finne hverandre igjen... 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå