Gå til innhold

Hjemmelaget kalender for 2012


Aviale

Anbefalte innlegg

Hei,

skal lage kalender for 2012 i julegave til besteforeldrene mine. Har framkalt bilder og skal printe ut kalenderen selv, men jeg vet ikke hva jeg skal bruke som oppheng/feste mellom arkene. Jeg vil helst ha et oppheng/feste som gjør at det er enkelt å bla i kalenderen. Vil helst ordne det selv, og ikke bestille noe hos trykkeri etc. Noen som har noen forslag for hvordan jeg kan gjøre det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å bruke ringklemmer?

Link til Panduro

Lag et par hull øverst i arket (som du evt forsterker litt) og bruk ringklemmer, bør jo være ganske greit å bla i.

Evt kan du kjøpe din egen bind-it-all, men det er kanskje litt dyrere enn du har tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tipset, da skal jeg dra på et panduroutsalg i nærheten og kjøpe ringklemmer - satser på at de har det der i alle fall :)

Du hadde nok rett i at bind-it-all var litt dyrt, skal bare ha det for denne ene gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Dytter denne :P Jeg har også laget kalendere til mine besteforeldre! Ringklemmer var jo lurt, men kanskje ikke hvis den også skal henges opp? Finnes det flere muligheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringklemmer funket fint for meg :) Kjøpte sånne hos Panduro, de var jo litt store, men jeg brukte en trepinne inni ringene sånn at de holdt seg mer stabile. Kjøpte to pakker ringklemmer og brukte de minste. Som oppheng hadde jeg en liten, bøyd spiker som var festet i trepinnen. Ringene blir jo litt klemt sammen når man henger den opp, men jeg synes uansett at det var den beste løsningen for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...