Gå til innhold

Lar du deg provosere.....

@lfakrøll

Anbefalte innlegg

Jeg beveger meg nok på farlig grunn her nå vet jeg. Men har i det siste lagt merke til en spesiell "figur" som opererer her inne på KG - og ja jeg tenker på Waco.

En liten kranglefant som han omtaler seg selv icon_smile.gif - og det med rette. Jeg ble litt provosert av første innlegget jeg så av han, og leste flere før jeg eventuelt ville gi han et saftig svar. Men så bestemte jeg meg for å IKKE gjøre dette - for hva har han oppnådd da ? Jo nettopp det han er ute etter - å fucke oss jenter opp og lage dårlig stemning her inne på KG - noe jeg synes å ane mye av fra før.

Det er lov å komme med sine meninger, vi lever i et fritt land. Og mener Waco virkelig det han sier så får han mene det. Det er nok av mannfolk av det slaget her i landet fra før. Men kanskje alt egentlig er bare et forsøk på å se hvem som lar seg provosere ?

Ikke vet jeg.....denne jenta lar seg hvertfall ikke provosere.... icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er langt i fra enig i det meste av det waco skriver, men samtidig er jo dette et diskusjonsforum - er det ikke? Jeg synes også det ser ut som han har moderert seg noe. Kanskje for å slippe å bli slettet, men uansett - målet er jo nådd. Og diskusjoner blir det jo ut av det. Det er opp til hver enkelt hvilke innlegg man vil svare på og ikke.

Uten folk som provoserer eller vekker interesse har jo ikke dette forumet noen fremtid - har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he. jeg lar meg definitivt provosere, men ikke bare av waco. jeg er bare en skikkelig hissigpropp som ikke klarer å la vær å prøve å bite hue av folk som ikke bruker det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg Yatzy.

Jeg hadde et håp om å bli misforstått rett med innlegget mitt. Dette er et diskusjonsforum og jeg mener at alle, inkludert Waco skal få komme med sine meninger om ting - men når det begynner å skli ut i form av direkte personsjikane i enkelte tilfeller begynner jeg å lure ?!

Lar vi oss virkelig provosere så til de grader av enkelte innlegg at mange føler seg så tråkket på at vi må ty til det ?

Med håp om flere matnyttige diskusjoner på KG icon_biggrin.gif

Stå på alle dere med sterke meninger der ute - la det komme frem icon_wink.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom flere morderatorer hadde vært like frilynte og respekt andres meninger slik som dere tror jeg at antallet debettanter(sker) ville økt betraktelig.

Det kan nesten virke som om alle jenter må være enige, hvis ikke blir det klikker og kaos.

Hva kommer det av at det alltid må være så nøyaktig på regelverket? En tråd kan bli stengt hvis det beveger seg utenfor tema. Men er det ikke det som er meningen da? En ide er som en rot som har slått fast, disse røtter beveger seg frem, åler seg som en tankeorm av fantasier og meninger.

Når ideene beveger seg dynamisk fremover, beviser den samtidig at den bygger, den vokser.

Jeg har aldri og kommer aldri til å forstå meningen med hengelåsen. Tråder som utvikler seg er det mest suksessfulle jeg kan tenke meg et diskusjonforum kan ha.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at en tråd som tar helt feil retning kan stenges. Men jeg går ut i fra at dette er ment i veldig få tilfeller.

Waco - meninger med hengelåser har jeg: Jeg bruker en på boden min slik at ikke naboer kan ta alle tomkassene og alt skrotet som står der. icon_lol.gif

Ellers tror jeg at du synes det er veldig interessant med lange setninger og flotte ord, right or wrong?

icon_razz.gificon_razz.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yatzy, det hadde vært koselig hvis ei jente for en gangs skyld, la vekt på hva jeg skrev og ikke HVORDAN JEG SKRIVER!

Jeg tror det er årsaken til at dere nærmest er utelukket i forretningsbransjen. Det er jo helt umulig å føre en konstrukt samtale med kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivanka jeg har svart deg på den "pavetråden" du sutra for, så du trenger ikke fotfølge meg lengere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Waco, man innleder ikke en konstrukTIV samtale med skittkasting. Det har du sikkert lært på kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandix

Jeg synes det er festlig at så mange lar seg provosere av Waco. Da kan man lene seg godt tilbake, og ha det morsomt en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Waco er provoserende ja!

Men jeg skjønner hvor han vil henn i mange av sine innlegg å....

Kansje ikke så god på å utrykke seg riktig?

Syns du er ok jeg Waco, ja jeg er faktisk jente!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ivanka, kanskje du kan legge kabal, spille spardam over nettet eller lese en bok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du kan lese til eksamen?

forøvrig har jeg lite til overs for kabal, og jeg har lest alle bøkene jeg har i huset. biblioteket er stengt. jeg kom meg ut i hagen og plantet noen blomster, men nå er jeg ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Waco - du provoserer med meninger, jeg med å pirke. Vi liker det samme, men på forskjellig måte. Håper ellers at du har det bra og får gjort leksene dine også! icon_razz.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan gjøre som formødrene dine? Hekle et skjerf eller brodere en duk?

Før i tiden fant kvinnene alltid på noe, det er bare idag de virker så ideløse hvis du skjønner hva jeg mener...(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...