AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Noen ganger så klør jeg meg i hode, rister på hode og ler og griner litt av alt jeg leser på KG. Nesten så jeg bare må spørre rett ut: Vet du hva et eksempel er? Jeg ser ofte i tråden at noen sier "FOR EKSEMPEL". Jeg har til med sett folk merke det i fet srift. Men av likevel så svarer folk som om det ikke var et eksempel og putter TS rett op i det. Som foreksempel (lurer på hvor mange som ikke får den med seg nå? ) Kommer mannen min i fengsel hvis han for eksempel dreper naboen? Svar: Å fy f, har mannen din drept naboen? For et svin. Ja, han skal da for F meg i fengsel. Er du helt idiot heller, han har jo drept noen. Håper KG anmelder deg og mannen din. Skulle hatt livstid jo Svar2 Hvorfor gjorde han det a? Er du utro mot han? Sånn må du bare regne med når du er utro. Og etter noen sider så har sikkert mannen plutselig blitt TS og naboen har sikkert blitt venninna hennes. Om ikke mannen selv. Og så er det alle detaljene da. Hvis man skriver et inlegg så synes jeg det virker som at hvor mer detaljer man putter i, hvor mer spekulasjoner kommer. Og er det noe som er uklart i et innlegg så spør man ikke, nei, da lager man sine egne spekulasjoner. Jeg har faktisk sett innlegg der første bruker misforstår TS også svarer folk TS etter første brukers misforståelse. Ja, ja. KG er da en morsom liten verden 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå