AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Siden jeg begynte på p-piller så ble jeg mindre kåt enn vanlig og hadde ikke like mye behov for å ha sex eller å kose meg med meg selv. Behovet var der men ikke like mye som før. Nå som jeg har begynt på Antidep medisiner så får jeg ikke orgasme, jeg har lyst på kjæresten og blir kåt og nesten mere nå enn før. Men jeg får ikke orgasme og heller ikke når jeg holder på alene Det bygger seg liksom ikke opp til noe, jeg blir våt og tent men ikke noe mer liksom. Og jeg kjenner ingen trang til å holde på selv heller når jeg er alene og tenker lite på sex i forhold til før. Er det sånt som går over etter å ha brukt medisinene en stund? vet at de første ukene er verst med bivirkninger men er dette en sånn ting som ikke går over? Vil virkelig ikke at det skal være sånn :S
Gjest Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Har både hørt og lest at dette er veldig individuelt, og at det kommer helt an på hva slags antidep du går på. Cipralex er en ganske vanlig variant - søsteren min har brukt den og mista ganske mye lyst, men fikk til orgasmer når hun først var i gang. En annen jeg vet om har ikke mista noe. Se det an litt og ta det opp med legen din - kanskje det er en annen pille du kan prøve.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå