Gå til innhold

Hva er galt med meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd nettdating, men er for utålmodig. Og litt skeptisk til å dele altfor mye før jeg vet helt sikkert hvem jeg skriver til.

Så hva gjør jeg feil? Hvorfor forelsker jeg meg aldri? Hvorfor forelsker ikke noen seg i meg? Hvor må jeg lete?

Nettdating er en kjempefin måte å treffe noen på. Kanskje du har gitt opp for fort? Du er skeptisk til å gi av deg selv uten at du vet hvem du prater med, men de du treffer på byen vil du jo treffe mens både du og han har fått en del å drikke. Man får ikke det mest riktige bildet av folk i fylla heller, og man er ikke alltid like påpasselig med hva man sier med promille ;) Mens på nettet kan du sortere ut de som ikke er interessante, finne fram til noen med de egenskapene/interessene/verdiene som er viktig for deg, og treffes ganske fort. Ingen vits i å prate med noen online et halvt år som det kanskje ikke funker med i det hele tatt irl. Og du trenger ikke dele sååå mye før dere treffes, bare nok til at han kan danne seg et bilde av hva slags type du er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...