Dragonfly84 Skrevet 3. desember 2011 #21 Skrevet 3. desember 2011 Jeg har prøvd nettdating, men er for utålmodig. Og litt skeptisk til å dele altfor mye før jeg vet helt sikkert hvem jeg skriver til. Så hva gjør jeg feil? Hvorfor forelsker jeg meg aldri? Hvorfor forelsker ikke noen seg i meg? Hvor må jeg lete? Nettdating er en kjempefin måte å treffe noen på. Kanskje du har gitt opp for fort? Du er skeptisk til å gi av deg selv uten at du vet hvem du prater med, men de du treffer på byen vil du jo treffe mens både du og han har fått en del å drikke. Man får ikke det mest riktige bildet av folk i fylla heller, og man er ikke alltid like påpasselig med hva man sier med promille Mens på nettet kan du sortere ut de som ikke er interessante, finne fram til noen med de egenskapene/interessene/verdiene som er viktig for deg, og treffes ganske fort. Ingen vits i å prate med noen online et halvt år som det kanskje ikke funker med i det hele tatt irl. Og du trenger ikke dele sååå mye før dere treffes, bare nok til at han kan danne seg et bilde av hva slags type du er
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå