Gå til innhold

Navnet Mikkel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis ei søt uskyldig lita barneregle er det eneste negative ved et navn, er det et ganske så godt valg syns jeg... :rodmer: Jeg har et "løvetannbarn" som nærmeste nabo, og han heter Mikkel. En herlig, kjempe sterk gutt som jeg blir varm i hjertet av å tenke på, så jeg syns det er et fantastisk navnevalg!!

Videoannonse
Annonse
Gjest MorAase
Skrevet

Hvis ei søt uskyldig lita barneregle er det eneste negative ved et navn, er det et ganske så godt valg syns jeg... :rodmer: Jeg har et "løvetannbarn" som nærmeste nabo, og han heter Mikkel. En herlig, kjempe sterk gutt som jeg blir varm i hjertet av å tenke på, så jeg syns det er et fantastisk navnevalg!!

Som jeg skrev tidligere, Mikkel produserer ofte staute karer.

Skrevet

Vi vurderte det, men droppet det da det ville bli sett på som vi var samiske (der vi er fra).

Skrevet (endret)

En jeg vokste opp med heter det og han er en fantastisk flott fyr, så har bare gode assosiasjoner med det navnet :) Tenker ikke på Mikkel Rev i det hele tatt jeg. Kjør på hvis dere liker navnet :)

Edit: Skrivefeil

Endret av Nika_83
Skrevet

Et fint navn. Gjør ikke noe at det assosieres med Mikkel Rev vil jeg tro, for det er jo ikke akkurat negativt :)

Skrevet

Jeg syns Mikkel er veldig fint! :)

Skrevet

Det er ett av mine topp tre, men mannen liker det ikke.. Synes Mikkel passer til hannkjønn i alle aldre, og det er jo en fordel! :)

Skrevet

Jeg syns det er kjempefint! Tenkte på sangen første gang jeg hørte om noen som het det, men det gjør jeg ikke nå lengre.

Skrevet

Jeg forbinder navnet med snowboardkjøreren Mikkel Bang. :)

Skrevet

Mikkel er fint! :)

Og det gjør da ikke noe om det så skulle minne om Mikkel Rev. Ikke alle er så heldige å ha sanger dedikert eget navn.

Skrevet

Dette navnet liker ikke jeg, men det er det jo mange mange mange andre som gjør. Det begynner nå å bli et såpass mye brukt navn at det er sjelden noen som heter Mikkel kommer til å bli mobba for det i hvertfall. A la Mikkel rev... Kjenner selv MANGE Mikkeler, og de er greie karer alle mann ;)

Gjest Adriane
Skrevet

Mikkel er et kjempefint navn. Det sto på "ønskelista" mi, men gubben var ikke enig...

Det finnes så utrolig mange navn man kan forbinde med regler, filmer, bøker, sanger. Man kan ikke henge seg opp i det. "Faller man for" et navn, så tar man det navnet. Det skal jo føles riktig for deg og pappaen, ikke for alle andre ;)

Gjest Nuppdupp
Skrevet

ja, jeg synes mikkel er et søtt navn :rodmer: mikkel rev ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...