Gå til innhold

Morsomste film du har sett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, som overskriften sier - hva er den morsomste filmen du har sett? Eller en av de morsomste? Og gjerne ta med hvorfor, hvilken type humor det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lebewesen93

Jeg er ikke så veldig glad i komedier, men en av de morsomte filmene jeg har sett ( tror jeg) må vel være kung fu hustle ( har bare sett den en gang, men kan huske at jeg lo så jeg grein da jeg så den. Nå skal det sies at jeg var overtrøtt også da. Vet ikke om jeg hadde likt den i dag) så liker jeg veldig godt lystløgneren med Jim Carrey. Ellers ser jeg ikke så ofte på komedier :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i parodier...

Så Mel Brooks - Helter i Strømpebukser og Don't be a Menace to South Central while drinking your Juice in the Hood - stiller veeeldig sterkt.

Men jeg tror faktisk Monty Python og The Holy Grail er den som har fått meg til å le hardest, mest og hver eneste gang jeg har sett den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å velge en morsom film er vanskelig når det finnes så mange..

Jeg liker litt pussige&snurrige filmer, og synes det er veldig morsomt! Som f.eks "Stranger than fiction" m/Will Ferrell & Maggie Gyldenhaal - den er helt fantastisk!! Jeg har også nylig sett en koreansk film (!) som heter "Castaway on the moon" - den er også utrolig morsom på en absurd/søt måte - jeg lo mye ;) ..Høyt oppe er også "Natural Selection" (ingen kjente skuespillere) - det er en slags romantisk komedie. Filmer med Jack Black er også morsomme :) ..og til sist må jeg nevne "Four Lions" .. kjempemorsom britisk terroristparodi-film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg syns Judd Apatow filmer er veldig morsomme.

Bl.a Knocked up og Superbad.

I love you, man lo jeg også godt av :) "slappin' the bass" :skratte:

Nesten alle filmer med Michael Cera er jo morsomme (med unntak av Year One)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Monty Python and The Holy Grail er nok den jeg har ledd mest av. Får totalt latterkrampe av den kaninscenen og har sett den utallige ganger.

Buster Keaton er også en stor favoritt, klarer ikke å velge én av filmene. Tidløst.

Og Tex Avery-tegnefilmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...