Gå til innhold

Er telepati noe vanlig fenomen, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen av dere har erfaring med telepatisk kontakt. Kanskje en engangshendelse, eller noe som gjentar seg ofte. I hvilke situasjoner oppstår det? Tror du på det? Med hvem har du hatt slik kontakt?

Jeg har opplevd det nå nylig, og det kjentes veldig sterkt. Jeg visste at akkurat NÅ kommer det ei tekstmelding. Og det gjentok seg flere ganger over noen dager.. Det var rimelig spesielt, og også gjensidig. Kontakten var der...

Jeg har hørt at det er "bevist" at slik kontakt kan komme - en kontakt fra "hjerte til hjerte".. Hva tror du?

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har en viss telepatisk kontakt med søsteren min, farmoren min og en spesiell venn.

Skrevet

Jeg kan "gjette" riktig kort fra kortstokk - en av 52, men da må den som vet hvilket kort det er, være åpen for å sende, har bare testet det med folk som tar telepati seriøst, og det er lenge siden nå.

Ellers - så tester jeg det ikke, men vet som regel hvem det er når det ringer, vet at vi får besøk f.eks. i dag, og av hvem. Sånne småtterier, som jeg tror alle er åpen for, mer eller mindre.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg kan også "gjette" riktig kort fra kortstokken som du, Vega. Snodige saker. Men som du sier, det må være med en person som er "åpen". Det funker ekstra bra med søstera mi.

Ellers så vet jeg det ofte et par min på forhånd når mamma eller mormor kommer til å ringe til meg. (De ringer ganske sporadisk, ikke noe sytem i det)

Og bestevenninna mi og jeg har en spesiell type kontakt. Vi kan "føle" det dersom den andre har store problemer, eller er deprimert.

Hun er også en "drømmer", foresten, og drømmer av og til om til om ting som KAN komme til å skje, og gir meg tips/advarsler.

Skrevet

Det går mest på at det tikker inn en sms akkurat i det jeg holder på å skrive en til vedkommende og at det plutselig blir sagt en ting jeg satt og tenkte på.

Sistnevnte skjer rimelig ofte.

Skrevet

jeg har telepatisk kontakt med min bror

Skrevet
Eg trur mest på tilfeldighetar...

så kjedelig du er da :ler::P

jeg tror absolutt på telepati. jepp.

Skrevet

Min venninne stod i vinduet å ropte "lykke til, har du husket kamera, jeg kommer etterpå" når jeg dro på sykehuset kl 05.30 om morningen. Og hun var absolutt ingen morgenfugl. Hun våknet bare av at hun fikk en følelse, lissom.. Det var litt spes..

Skrevet

Jeg har litt sånn kontakt med bestevenninna mi og gubben. Har hendt flere ganger at jeg har gått og hentet telefonen for å ringe til henne, så har hun ringt meg mens jeg var på vei til telefonen.

Andre ganger har jeg sittet og skrevet mail fra jobb til gubben, og mens jeg skriver den har han sendt en til meg, med omtrent samme innhold i :o

Litt skummelt - men jeg synes det er mest kult at man kan ha sånn connection med folk da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...