AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Noen som vet hvor på kroppen man kan få utført elektrolyse?? Kan man feks få gjort det på litt intime steder? jeg føler at jeg har ganske mye hårvekst rundt analåpning og i rompesprekken og litt uttover... Skulle gjerne tatt eleektrolyse der, men er veldig usikker om det gjøres??
charlott Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Laser er vel mer vanlig nå enn elektolyse. Og ja, du kan ta laser "overalt"
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Laser er vel mer vanlig nå enn elektolyse. Og ja, du kan ta laser "overalt" men elektrolyse er det eneste som fjerner håret for alltid:) pluss at laser ikke funker på lyse hår (nå er det mørke hår jeg har på de nevnte stedene) Jeg har time til elektrolyse for å fjerne lyse hår rundt brystvorte og lurte derfor på om det er mulig å ta det ved analåpning og rompesprekk også? tør liksom ikke spørre vis det ikke er noe som gjøres til vanlig.. Analåpning og rompesprekk er jo ikke akkuratt det letteste stedet og komme til med apperater liksom
charlott Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 men elektrolyse er det eneste som fjerner håret for alltid:) pluss at laser ikke funker på lyse hår (nå er det mørke hår jeg har på de nevnte stedene) Jeg har time til elektrolyse for å fjerne lyse hår rundt brystvorte og lurte derfor på om det er mulig å ta det ved analåpning og rompesprekk også? tør liksom ikke spørre vis det ikke er noe som gjøres til vanlig.. Analåpning og rompesprekk er jo ikke akkuratt det letteste stedet og komme til med apperater liksom Kun delvis korrekt, da laser også er permanent så lenge hvert hår blir behandlet i riktig grofase. Ved elektrolyse tar man vel hvert enkelt hår (?), mens ved laser tar man områder. Derfor må man ved laser ta flere behandlinger for å treffe alle hårene i riktig fase.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Kun delvis korrekt, da laser også er permanent så lenge hvert hår blir behandlet i riktig grofase. Ved elektrolyse tar man vel hvert enkelt hår (?), mens ved laser tar man områder. Derfor må man ved laser ta flere behandlinger for å treffe alle hårene i riktig fase. TS her: Jeg har faktisk tatt flere runder med laser forran ved bikinilinja. Det er vel kanskje 3-4 år siden siste rundte med laser. Jeg har fortsatt bikinilinje men den er mye svakere enn den hadde vært uten laser rudnene jeg tok, så jeg er i grunn ganske fornøyd:) Jeg hadde ikke råd til og fortsette pga det var så dyrt Men mener du altså at man også kan ta laser beshandling rundt analåpning og rompesprekken?? Tåler de områdene laseren da? Og er det vanlig og ta laser behandling på de områdene? Vet du om noen laser klinikker som gjør det der? Og hvor mye det vil koste med alle behandlingene til sammen til man er kvitt problemet? Spørr deg mange spørsmål her fordi det virka som du hadde litt peiling på dette, kanskje jeg tar feil ?
charlott Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 Jeg måtte ha 4-6 behandliger med laser, og har hittil tatt ca 1 i året etterpå (kun enkelte steder). Du kan ta brasiliansk laser, da tar de alt (eller det du vil), også bak. Kan bli litt sår med en gang, men det går fort over. Hvis du bruker noen som er erfarne, skal det ikke være noe fare! Kan gjøre ganske vondt, sørg for at de bruker smertestillende krem (ellers sørger du for det selv). Pris selvsagt avh av antall behandlinger, brasiliansk ligger vel på 1500-2000,- pr behandling.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #7 Skrevet 1. desember 2011 Jeg måtte ha 4-6 behandliger med laser, og har hittil tatt ca 1 i året etterpå (kun enkelte steder). Du kan ta brasiliansk laser, da tar de alt (eller det du vil), også bak. Kan bli litt sår med en gang, men det går fort over. Hvis du bruker noen som er erfarne, skal det ikke være noe fare! Kan gjøre ganske vondt, sørg for at de bruker smertestillende krem (ellers sørger du for det selv). Pris selvsagt avh av antall behandlinger, brasiliansk ligger vel på 1500-2000,- pr behandling. TS her. Takk viste ikke at det var noe som het brasiliasnk laser, det vil jeg abselutt vurdere Prøvde og google det man fant ikke noe sted som utførte det. Vet du om noe sted som utfører brasiliansk laser i oslo/bærum området? Og vet du forresten hvor lang tid det er mellom hver behandling?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå