AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Del Skrevet 1. desember 2011 Skal vi lage en oversikt over julekalendere man kan delta i på nett? - NSB - Kondomeriet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Del Skrevet 1. desember 2011 Haha, NSB og Kondomeriet... Norge i et nøtteskall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg sjekket ut nettavisen sin og dagbladet. Der må du godta vilkår som gjør at du får tilsendt reklamemail og sms og dette er ikke begrenset. Er bare med deres samarbeidspartnere. Utrolig sleip måte. Klikk.no har mange med sine samarbeidspartnere. Der koster det 1 kr for hver sms du mottar + vanlig takst når du sender svar. Jeg følger selvfølgelig den her på KG. Har faktisk vunnet en gang også. DFDS sin, nidar og tilbords. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solkrem Skrevet 1. desember 2011 #4 Del Skrevet 1. desember 2011 Sol.no har en kalender der man kan vinne sjokolade og flaxlodd. Nidar har også en fin en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #5 Del Skrevet 4. desember 2011 Moro! Vinner aldri, men liker å være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justj Skrevet 4. desember 2011 #6 Del Skrevet 4. desember 2011 Tryg har en julekalender på Facebook, og der kan du velge om du vil beholde premiene eller donere verdien til Natteravnene! http://www.facebook.com/TrygNorge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 11. desember 2011 #7 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Jeg liker Hilde Christina's adventskalender og Malin, Make up og hair sin adventskalender. Er også med i Kvinneguiden sin daglig. Endret 11. desember 2011 av Suvana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 11. desember 2011 #8 Del Skrevet 11. desember 2011 Oversikt 1 Oversikt 2 Oversikt 3 Oversikt 4 Oversikt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå