Gå til innhold

Kjolevalg...igjen!

Holly Hobbie

Hvilken kjole liker du best?  

1. 1. Hvilken kjole liker du best?

• Nummer en
      15
    • Nummer to
      4
    • Nummer tre
      21

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jo nå skal dere høre...

Hun syntes nummer en var litt vel svær i skjørtet. Moren min er ikke av den mest dollete sorten, skjønner dere, så hun synes stort sett store skjørt er litt på kanten av god smak. Viste bilder til resten av familien, tror de fleste heller mot numer tre. Det er mulig jeg går for den. Jeg vil jo føle meg komfortable - mulig jeg kommer til tenke "å nei, tenk om alle sammen synes jeg ser ut som en forvokst Barbie" og da er jo litt av gleden ødelagt. Vanskelig dette her...men nummer 1 vil vel ikke se fullt så stor ut med et mindre underskjørt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan nok få nr. 1 til å henge litt meir ned med eit mindre underskjøert, men dei store rynkene i livet er vel der for at skjørtet skal vere stort? Veit ikkje - trur berre det kan sjå litt rart ut utan 'fyll' òg...

Skjønar elles mammen din godt eg - men synst likevel du skal velje den kjolen DU vil ha - ikkje den andre vil at du skal ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk Pip - det er nettop det som er så vanskelig! Kanskje jeg er mer påvirkelig enn andre når det gjelder smak og behag - men for meg er det viktig at andre synes jeg er fin, ellers synes ikke jeg det heller. Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Jeg likte best nr 1, men uten den "halsbånd" saken... Mer som nr 3, kanskje, altså... nr 1 med utringingen til nr 3? Synes ikke det er noe fint med "liksom-tildekka-utringning". nr 2 var ikke noe alternativ en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk Pip - det er nettop det som er så vanskelig! Kanskje jeg er mer påvirkelig enn andre når det gjelder smak og behag - men for meg er det viktig at andre synes jeg er fin, ellers synes ikke jeg det heller. Skjønner?

Jeg tror nok at alle kommer til å synes du er en vakker brud når du kommer gående opp kirkegulvet. Det er lett å se seg blind på hva andre mener, og stort sett alle har forskjellig mening. Synes du skal gå for den kjolen du liker best jeg. Og står det mellom kjole 1 eller 3, så synes jo de fleste her at det er fine kjoler begge to :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men Polpelka, hvor ble det av de kjolene du la ut for bare noen dager siden. Alex Hanson sine kjoler?? Har du falt helt bort fra de? Likte nummer 6 på din forrige tråd kjempegodt, men nummer 1 på denne tråden er også kjempefin!! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg stemte nr 3, men det hjelper vel ikke hva vi her synes er finest?..Det er vel du selv som skal like den, ikke sant? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke valgt noen av dem selv, men jeg syns nr 3 var finest. Men det kommer jo helt an på hvordan de ser ut på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: I går satt jeg og mamma og så gjennom kjoler på Bridesave, og vi kom frem til noe helt annet enn det jeg hadde tenkt meg - så nå blir det en kjole med a-linjeformet skjørt, sannsynligvis stroppeløs (skal heller ha en liten gjennomsiktig bolero eller gjennomsiktig body under i kirken), med kort eller ikke noe slep. Kom frem til at kjoler med så mye vidde og slep gjør seg best i et bryllup på en herregård eller herskapshus, vi skal være på Bjørnsgard (gamle, små trebygninger) og da passer det bedre med en lit "mindre" kjole. Tror det er mer komfortablet å gå i også! Poster selvsagt mitt endelige valg når det er gjort - men først skal vi gå gjennom alternativene en gang til med mammas venninne som er sydame (som har veldig peil).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...