Gjest gal Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Når jeg foreksempel sitter på t-banen kan jeg plukke ut et tilfeldig "offer" og tenke rare tanker om personen som at personen er utenomjordisk, vil meg noe vondt, hater eller meg vet alt om meg osv. Og at personen kan vite hva jeg tenker. Da blir jeg redd for da vet jo personen hva jeg tenker om han, så jeg prøver å ikke tenke. Liker ikke tanken på at andre kan vite hva jeg tenker,spesielt når jeg tenker rart om andre. Noen ganger kan jeg tenke/dagdrømme ting som ikke har noe med virkeligheten å gjøre. Som at jeg dreper mine gamle mobbere eller at noen dreper meg. Og hvordan folk reagerer. Noen ganger tenker/dagdrømmer jeg at jeg sitter på taket på den ungdomsskolen jeg gikk på og skal til å hoppe, og at folk ser på meg fra bakken. Føler alle tenker stygge tanker om meg også hele tiden, at alle i verden gjør det. Om en person ser på meg, tenker jeg med en gang at personen tenker stygge ting om meg.
Bernardette Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Spørsmålet ditt er om du er normal? Jeg tror du skal gi blanke i om du er "normal" eller ikke (tro meg, hadde alles tanker og ikke minst fantasier blitt publisert i offentligheten ville du skjønt at det finnes verre ting enn å fantasere om at man sitter på taket på skolen) - du burde heller spørre deg selv om dette er bra for deg? Prøv heller å se for deg positive ting, ikke negative. Ikke grav deg ned. Tenk heller at de på bussen syns du er byens heiteste!
lisalisa Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Jeg tenker mye av det samme som deg, utenom det første om romvesener, det var litt weird
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Jeg tror du skal snakke med fastlegen din om dette!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Enig med AB over. Du tenker deg syk, så ta kontakt med lege før det blir verre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå