mya87 Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 En venninne av meg har snakket endel med en fyr i uk og nå har de bestemt seg for å møtes. Han har allerede bestilt fly billetter og fått dato for når han er her. De har bestemt seg for å reise med båt for en kveld. Venninnen min er muslim og har strenge foreldre. Og nå står liksom alt på meg. Fordi hun vil ha meg med,og har allerede sagt at jeg skal på båt tur med jobben og at hun fikk være med. Uten å spørre meg engang så maser hun om at jeg må bytte fridag og bli med på båten,sånn at de to kan møtes! Jg har ganske mye å gjøre på jobben nå,iogmed at det er desember, og har ikke noe særlig lyst til å dra på båt tur. Kan ik bare ta fri sånn uten videre. Så nå står alt på meg plutselig. For hvis foreldrene ringer,så vil de høre om jeg er der også. Har vært snill og sagt at han kan være hos meg noen timer før han må ta bussen til flyplassen for å dra hjem igjen . En helt ukjent fyr! Så hun forventet at jeg blir med,for å dulte etter de når de møtes for første gangen..
*Sinnataggen* Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 (endret) så hva skal du gjøre ... hvis du har en liten mulighet til å trenge hennes hjelp i løpet av et års tid, at du trenger henne til å stille opp på oe som krever endel, så hopper du på båten og hjelper henne. for det er mye å be om. om dette bare er slikt hva jeg kaller tull hemmeligheter stress med foreldre og bare lager ball for deg uten at du helt ser å få oe igjen så lar du være. du får nesten veie opp for og mot. kanskje det er på tide at hun tar et oppgjør med foreldrene sine, og evt flytter ut? hvis det er slik at hun må gjemme seg og lyve for den for å treffe en norsk mann så er vel det på tide. hvis dere ikke er 16 seff:) Endret 1. desember 2011 av *Sinnataggen*
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Jeg hadde gjort det hvis det var en god venninne. En jeg vet ville gjort det samme for meg Men jeg hadde antagelig tatt med en venninne til, så jeg hadde hatt noen å henge med når turtelduene skulle ha alenetid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå