Gjest turist Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 I januar reiser vi til Syden med våre to små søte. Dattera vår fyller to år dagen etter at vi reiser, og sønnen vår er da 4 måneder gammel. Skal innrømme at jeg gruer meg til flyreisa med to småbarn på slep. Til dattera vår tenkte vi å kjøpe et par nye småleker av noe slag, så hun får noe nytt og spennende å leke med for en stund. Tegnesaker og lignende er vel også kjekt å ha med. Har dere andre tips til hva vi burde ha i håndbagasjen? Minstemann får med ei rangle og smokk, og ellers håper jeg han sover mest mulig under reisa. En annen ting som er noe frustrerende er at siden vi reiser i januar, eier vi verken sandaler eller joggesko til jenta vår, og det er vel ikke noe man får tak i skobutikkene her hjemme på denne årstiden heller? Syns det i tillegg er dumt å måtte bruke flere hundre kroner på sandaler og joggesko som kun blir brukt i disse to ukene i Syden. Jeg antar at de er for små innen våren og sommeren her hjemme. Vi skal til Lanzarote, og aner ikke hvordan skoutvalget er der nede? Noen som vet?
Gjest Nuppa_ Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Jeg hadde også tatt med spiselige bestikkelser til flyturen.
*Sinnataggen* Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 dere finner nok sko sandaler der ende, men de koster sikkert litt. men det er vel bare å prute. det er nok steder de selger dette, opp tilflere. husk at alle som bor der nede trenger jo dette. håper også han sover mesteparten av turen for passasjerene sin del er passelig kjedelig å sitte på et fly i flere timer hvor barn gråter hele veien når man er på tur på en lenge etterlengtet ferie, men det er en helt annen tråd her inne
snart mor til to Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Syns det er unødvendig av "Sinnataggen" å kommentere denne saken, når det eneste hun bryr seg om er de andre passasjerene? Her er det en forelder spm ønsker tips til flyturen, og det er jo bra Sinnataggen kan heller fortsette den tråden der den hører hjemme! Vi har flydd masse med vår datter på snart tre, både som baby og litt eldre. Stort sett aldri noe problem, ha med litt småting hun liker, og ikke for mye søtsaker så går det nok bra:) En på 4 mnd er jo det enkleste, de spiser og sover stort sett, så det går nok bra. Er dere to foreldre er ikke to barn noe problem
Gjest Nuppa_ Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 Syns det er unødvendig av "Sinnataggen" å kommentere denne saken, når det eneste hun bryr seg om er de andre passasjerene? Her er det en forelder spm ønsker tips til flyturen, og det er jo bra Sinnataggen kan heller fortsette den tråden der den hører hjemme! Vi har flydd masse med vår datter på snart tre, både som baby og litt eldre. Stort sett aldri noe problem, ha med litt småting hun liker, og ikke for mye søtsaker så går det nok bra:) En på 4 mnd er jo det enkleste, de spiser og sover stort sett, så det går nok bra. Er dere to foreldre er ikke to barn noe problem Du kan snakke for deg og dine barn. Jeg hadde aldri tatt med min toåring om vi så hadde vært 10 foreldre, for han er VILL.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå