Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Har ringt inn månedens tall til "strømtelefonen" og ser at jeg har omtrent det samme forbruket som jeg hadde i sommer. Jeg takker værgudene av hele mitt hjerte for at det er mildt ute, slik at ovnene ikke har blitt tatt i bruk ennå. Hvordan står det til hos deg? Er du i gang med å sette opp varmen en del hakk, eller kler du heller på deg vinterklær slik som jeg?
Gjest otrivin Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Vi har kjøpt en liten varmevifte fra elkjøp, da blir det kokvarmt på 5 minutter, så bruker ikke noe særlig strøm på det. Vi har ca 1000 hver mnd selv når det er vinter
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Mitt strømforbruk er også relativt uberørt av årstid og temperatur. På sommerhalvåret bruker jeg rundt 150kwh i måneden, og på den mørkeste/kaldeste tiden av vinteren rundt 190kwh i måneden. Totalt 17-1800kwh i året. Bor i 2-roms leilighet på 55m2. Genialt!
Gjest Bobler Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Fikk regning for 14 dager siden, på 1000 kr for 2 mnd. Har ingen varme på i huset enda, da tempraturen er fin. Har en Oljeovn på soverommet jeg har brukt siste uka. Fyrer i Peisen om det blir kaldt Men når snøen kommer blir nok forbruket høyere.
Gjest gurimalla Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 Mitt strømforbruk er også relativt uberørt av årstid og temperatur. På sommerhalvåret bruker jeg rundt 150kwh i måneden, og på den mørkeste/kaldeste tiden av vinteren rundt 190kwh i måneden. Totalt 17-1800kwh i året. Bor i 2-roms leilighet på 55m2. Genialt! Det er veldig avhengig av hvilke oppvarmingskilder du bruker. Hvis du har kun el som oppvarming og til varmtvann er jeg mer enn imponert. En normal person som dusjer 7 min 5 ganger i uken bruker ca 1400 kWh i året på dusjing... Vi har vel ca 2000 kWh i mnd i snitt de siste årene, vi har enebolig og har oppvarming også fra varmepumpe og ved.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #6 Skrevet 2. desember 2011 Det er veldig avhengig av hvilke oppvarmingskilder du bruker. Hvis du har kun el som oppvarming og til varmtvann er jeg mer enn imponert. En normal person som dusjer 7 min 5 ganger i uken bruker ca 1400 kWh i året på dusjing... Vi har vel ca 2000 kWh i mnd i snitt de siste årene, vi har enebolig og har oppvarming også fra varmepumpe og ved. Vannbåren varme og varmtvann er inkludert i fellesutgiftene, så det bruker jeg ikke strøm på. Strømmen brukes til lys, kjøleskap, komfyr, data, tv, og sånt.
HopelessFear Skrevet 2. desember 2011 #7 Skrevet 2. desember 2011 Betaler ca. 60 kr i måneden på strøm, men jeg har fjernvarme, så det inngår i husleia.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå