Gå til innhold

A-mennesker...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er et skikkelig a-menneske som liker å legge meg tidlig, for så å stå opp når hanen galer, sånn ca. Jeg har snakket med mange mennesker i mitt liv, men treffer veldig få folk som er a-mennesker. Verden flommer over av B-variantene. Hvor har alle a`ene blitt av? Er du en slik en, eller kjenner du et a-menneske?

Lurer på om jeg begynner å bli et skjeldent samleobjekt for kjennere og spesielt interesserte? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboer er A, mens jeg er B. Jeg må innrømme at jeg er litt misunnelig på ham for han spretter opp når klokka ringer og er helt klar i hodet med en gang. Jeg sleper meg opp og ingenting fungerer. Ergo så må jeg legge inn ekstra tid på morgenen før jeg skal ut av døra.

Skrevet (endret)

Hvordan blir det da i et forhold når dere er så forskjellige? Treffes bare midt på dagen da dere? ;)

Endret av Margareth
Skrevet

Jeg er som mamma, føler at jeg sover best før tolv.

Jobbet natt i sommer, det var drepen, det!

Skrevet

Jeg er ikke et rent A-menneske, jeg liker å legge meg tidlig (ved 22 tiden), men står helst ikke opp når hanen galer, men rundt 9 tiden om jeg får velge selv. Jeg trenger egentlig mye søvn.

Skrevet

Hvordan blir det da i et forhold når dere er så forskjellige? Treffes bare midt på dagen da dere? ;)

Neida. Vi treffes da så vidt på morningen, men da skravler jeg overhode ikke. Han skjønner ikke hvorfor jeg synes det er helt greit å begynne å vaske gulv klokken ti på kvelden. Alt som smaker av jobbing i heimen er over for ham når klokka er sånn sju-åtte. Ofte går han å legger seg før meg og det er bare helt topp for jeg elsker å være alene sent på kvelden.

Skrevet

Høres ut som et ideelt sted for en unge å vokse opp det; alltid en våken og blid forelder å henvende seg til om det er sent eller tidlig. ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er nærmere et C menneske tror jeg :D

• Liker 2
Skrevet

Jeg er A-menneske! :danse:

Liker å legge meg i 11-tiden, og står opp 07.30. Fungerer best på formiddagen, frem til 4-tiden. I 5-6 tiden er det ikke mye moro å jobbe med skolearbeid.

Kjenner forøvrig ingen andre som er som meg, bortsett fra faren min.

Skrevet

Jeg er definitivt B!

Kommer meg akkuratt så vidt på skolen og jobb for tiden. Iværtfall når jeg hører vinden og regnet stormet i ett sett..

:sovne:

Skrevet

Jeg er et skikkelig a-menneske som liker å legge meg tidlig, for så å stå opp når hanen galer, sånn ca. Jeg har snakket med mange mennesker i mitt liv, men treffer veldig få folk som er a-mennesker. Verden flommer over av B-variantene. Hvor har alle a`ene blitt av? Er du en slik en, eller kjenner du et a-menneske?

Lurer på om jeg begynner å bli et skjeldent samleobjekt for kjennere og spesielt interesserte? ;)

Om du er en utdøende rase vet jeg ikke, men det er ikke normalt og jeg vet at A-mennesker er noe ganske sært og skremmende greier. Fra en annen planet har jeg hørt. :skravle:

Skrevet

Jeg er A-menneske! :danse:

Liker å legge meg i 11-tiden, og står opp 07.30. Fungerer best på formiddagen, frem til 4-tiden. I 5-6 tiden er det ikke mye moro å jobbe med skolearbeid.

Kjenner forøvrig ingen andre som er som meg, bortsett fra faren min.

Om dette går som A så er jeg også A. Trodde A mennesker likte å stå opp enda tidligere egentlig. Mere 6-7 tiden. Men sååå gal er vel kanskje ingen?

• Liker 1
Gjest kykkeliky
Skrevet

Å, jeg elsker å stå opp tidlig, og det er ikke noe så digg som å legge seg tidlig heller.

Er i senga 21-30 og oppe 5.30-6.00 - helt sant!

Men jeg er ikke spesielt morgenfrisk, og trenger en halvtimes tid med kaffe og avis før jeg starter dagen.

Skrevet

Jeg er nok mer A- enn B-menneske og våkner som regel mellom 6.30 og 7.30 når jeg har fri og ingen vekkerklokke på.

Elsker å være opp sent, så kanskje jeg bør si at jeg er A-menneske om morgenen og B-menneske om kvelden?

Skrevet

hmm b eller c menneske.

Liker å være oppe i natten,rolig og avslappendes.

Elsker gåturer etter midnatt,vakkert og stille

Liker IKKE å stå opp før klokka 09. Men kan om nødvendig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er et A-menneske :) Når klokka har passert 21.00 på kvelden, så begynner jeg å bli trøtt.

Legger meg i 22.30-tiden, og våkner alltid før vekkeklokka i 06.45-tiden.

Da er jeg klar for en ny dag og kommer meg ut av sengen uten problem.

Jeg må helst ikke sove lenger enn til 08.30, for da blir jeg trøtt og slapp resten av dagen.

• Liker 1
Skrevet

Eg likar/må leggje meg før kl 23, helst kl 22-22.30, og stå opp i 7-7.30-tida. Dette er vel og merke viss eg får god søvn om natta, noko eg ikkje har fått på mange år, både pga eigne problemer, og pga ungar som søv dårleg om natta. Stort sett føler eg at eg kunne ha sovi døgnet rundt for tida...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...