LunaLi Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Hei Var hos legen igår med ett irritert rødt øye, og nede i øyet, på øyelokket er det nå en fin bump som inneholder vann ifølge legen... Greit nok Har fått noe å dryppe øynene med pga han tror ikke det er den som forårsaker irritasjonen i utgangspunktet, men at den er kommet pga noe annet. Også greit nok.. Har noen andre hatt en sånn en sak, og sprakk den av seg selv?? For tanken på at noen eventuelt skal pirke, om ikke PÅ øyet, men så nært gjør at jeg får litt noia... Og det er IKKE greit! Vil veldig gjerne ha den bort, og det er nesten jeg pirker på den selv for å se om den bare sier POFF.... men tør ikke egentlig:P Så... noen erfaringer med dette? Hehe Eller burde jeg bare be om at de fjerner den? Eller sprekker de som regel på egen hånd? Værsåsnill noen å svare på dette om dere vet... ^^
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Mamma hadde en slik kul på øyet (øyet var også rødt) - var en inngrodd øyenvipp. Hun var så plaget at hun til slutt ble sendt til øyespesialist og fikk den snittet opp. Og ut kom masse tyntflytende puss + et hår. Tror ikke at den nødvendigvis går vekk av seg selv, men det er jo lov å håpe... Jeg vil anbefale deg å få hjelp med den greia der fortest mulig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå