Gjest gloria Skrevet 15. desember 2003 #1 Del Skrevet 15. desember 2003 Hva synes vi om Tv- Shop? Funker produktene eller er ikke pengene verdt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. desember 2003 #2 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg har aldri kjøpt noe derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 15. desember 2003 #3 Del Skrevet 15. desember 2003 Vet ikke helt hvorfor, men jeg har en veldig negativ holdning til de produktene. Innbiller meg at det meste er humbug, og vil aldri kommet til å kjøpe noe derifra. Selgerene virker bare ikke troverdige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 15. desember 2003 #4 Del Skrevet 15. desember 2003 Får angst av den feite bartefransen som skal få meg til å kjøpe rengjøringsmiddelet Quick n' Brite. (Innlegget er moderert. Litago - moderator.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 19. desember 2003 #5 Del Skrevet 19. desember 2003 Min peronlige erfaring er at de er laget for å lure dumme og late amerikanere. Har ikke så stor tro på produktene deres, har ikke kjøpt noe derfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 19. desember 2003 #6 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg har kjøpt to ting - en treningsmaksin og en cellulittfjerner-rulle dings. Vet ikke om de funker for jeg har nesten aldri brukt dem - bortkastet penger spør du meg. Selv om det jo er min egen feil at jeg aldri har brukt dem da, det bare ser så mye mer moro ut på tv :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 19. desember 2003 #7 Del Skrevet 19. desember 2003 De er veldig flinke til å selge da.. hehe Aldri kjøpt noe fra TV-shop doh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 19. desember 2003 #8 Del Skrevet 19. desember 2003 Min mor og min mormor har kjøpt noen forskjellige produkter: En slags symaskin/broderemaskin på størrelse med en liten ølflaske som skulle være veldig bra til å lage mønster og sy småting med - denne var ikke så veldig bra fordi den var en skrøpelig liten plastdings , og når den virket brukte man den ikke uansett. Tullete og kronglete. Man heller ble irritert av å bruke enn å bli glad og fornøyd. Ab-flex. Maskinen som enkelt får fram sixpacken, og gjør flapsete manger stramme og fine effektivt enkelt og greit. Det beste er at du kan trene og se på TV samtideig. -Denne ble heller ikke brukt. Ble tilslutt akstet etter 3 år bakerst i et skap. Et kjøkkenredskapsett for å lage lekre grønnsaksoppsett enkelt og greit. - Når det kom til stykket var det likevel sjeldent vi lagde lekre grønnsaksoppsett. Og da vi først skulle lage noe, lå den så lagt bak i skapet, at vi enten glemte å bruke det, eller ikke gadd å finne riktig plastduppeditt fra esken så langt, langt bak,at vi droppet det. Quick and Brite - Mamma mener dette var et bra vaskemiddel. Holder meg selv langt unna disse fantastiske hjelpemidlene, fordi de som oftest ikke holder mål, eller at de egntlig ikke er nødvendige eller brukelige. Hvis det hadde vært så enkelt at man kunne smøre på en krem og ha på en sygg turkis tights om natten for å bli kvitt appelsinhud, tror jeg mange flere hadde vært kvitt cellulittproblemet sitt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aderthiel Skrevet 19. desember 2003 #9 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg har kjøpt noe der, og det funket faktisk meget bra. Er litt flau for det, men kan iallefall si at det har noe med håret å gjøre (som vennene mine sier ironisk: Hva ellers?) :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå