Gå til innhold

trenger litt hjelp


Gjest Minimi

Anbefalte innlegg

Hei.

Fint hvis noen der ute kan hjelpe meg litt. Fått en SMS også er jeg så voldsomt nysgjerrig på hva det betyr :sparke: selv om det nok bare er vås eller feilsending. Trur det er spansk, men ikke sikker:)

Q onda pus. Q pasa contigo ya d plano no quieres contestar ni llamadas mensajes ni nada q sta pasando t veo en internet y nada dime q hago un mes sin saber d ti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pellepirat

Her er en fantastisk oversettelse fra Google translate;

Q bølge pus. Q d og nivå opp med du ikke ønsker å besvare anrop eller meldinger eller noe skjer q sta ikke se noe på internett og jeg forteller q d en måned uten å vite at du

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en fyr som skriver skikkelig sms-spansk! ”Skjer’a pus? Hva skjer med deg a’, du vil ikke svare på telefoner eller meldinger eller noenting, hva skjer? Jeg ser deg på internett og ingenting, si meg, hva skal jeg gjøre, det har gått en hel måned uten at jeg har hørt noe fra deg.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var en fyr som skriver skikkelig sms-spansk! ”Skjer’a pus? Hva skjer med deg a’, du vil ikke svare på telefoner eller meldinger eller noenting, hva skjer? Jeg ser deg på internett og ingenting, si meg, hva skal jeg gjøre, det har gått en hel måned uten at jeg har hørt noe fra deg.”

Tommel opp for Aranciata!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig takk! Men jeg maa si jeg likte godt Google sin versjon ogsaa! Og han stakkaren har virkelig aldri laert om tegnsetting, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig takk! Men jeg maa si jeg likte godt Google sin versjon ogsaa! Og han stakkaren har virkelig aldri laert om tegnsetting, tror jeg...

Me dan ganas de contestarle:

"Que qué me pasa? Te voy a decir que me pasa. Hasta que no aprendas de una vez escribir bien, no vas a saber de mí."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...