Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å reise til et varmt strøk med samboeren min i Januar. Er det noen som har noen forslag til hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på teneriff for et par år siden, der lå det på midten av 20 tallet. akkuratt passe temperatur til å bade og sole seg.

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å reise til et varmt strøk med samboeren min i Januar. Er det noen som har noen forslag til hvor?

Kanariøyene og Egypt er vel stedene å reise hvis man vil i en overkommelig "siste liten"-prisklasse. Ellers er jo for eksempel Thailand et sted folk gjerne reiser på den tida.

Skrevet

Thailand, Egypt og nordafrika generelt er "safest" tror jeg, De har mest dårlig vær på kanariøyene på den tiden.. Kjenner mange som har hatt en uke med regn...

Skrevet

Nå får man turer til 1700 og oppover til Egypt, noen som vet om det er like billig i begynnelsen av februar før vinterferien??

Skrevet

Nå får man turer til 1700 og oppover til Egypt, noen som vet om det er like billig i begynnelsen av februar før vinterferien??

Dette landet har vinterferie til ulike tidspunkt, så februar mnd er generelt en dyr mnd å reise til slike plasser på, ville ikke sjangset på det. men hva sier søkemotorene nå om prisen i feb?? Det pleier ikke å endre seg så altfor masse.

Skrevet

Kapp Verde?

Skrevet

Hei

Har du et budsjett eller tanker om hvor lenge du skal være borte? En kan jo reise til sør-øst Asia men det er en relativt lang tur og man må også gjennom mange tidssoner. Hva med Cape Town i Sør-Afrika? Det er også en lang flyreise men omtrent ingen tidsforskjell. Her er det flotte strender, vinområder ikke langt fra byen, flotte fjell som ligger midt i byen osv. Her er et reisebrev med bilder http://gardkarlsen.com/Cape_Town_trip_report.htm :-)

Skrevet

Egypt er deilig og ikke så langt å fly for ei uke bare! Vi bestilte nettop reise med Star Tour (restplass) vi betalte 2 300 per person for ei uke 5. januar. Skal bli deilig med litt sol på kroppen!

Skrevet

Som Betty2 sier, er jo vinterferiene i Norge litt forskjellig, så selv om du reiser før vinterferien i "ditt distrikt", kan det hende det er vinterferie andre steder i landet, og dermed dyre billetter likevel.

Jeg sjekket på restplass.no, og der lå det en del turer for 3-4000/pers i begynnelsen av februar. Mulig de blir lavere når det nærmer seg mer, men det er så klart forutsatt at det ikke er mange som har vinterferie akkurat da, for da blir det jo heller dyrere...

For øvrig reiste jeg til Egypt med Amisol i fjor vinter. Hadde aldri hørt om selskapet, og hadde egentlig mer lyst til å reise med en av de "kjente", som f.eks. Startour, Ving eller Apollo. Var kjempefornøyd med Amisol, så det var overhodet ingenting å frykte :)

Skrevet

Som Betty2 sier, er jo vinterferiene i Norge litt forskjellig, så selv om du reiser før vinterferien i "ditt distrikt", kan det hende det er vinterferie andre steder i landet, og dermed dyre billetter likevel.

Jeg sjekket på restplass.no, og der lå det en del turer for 3-4000/pers i begynnelsen av februar. Mulig de blir lavere når det nærmer seg mer, men det er så klart forutsatt at det ikke er mange som har vinterferie akkurat da, for da blir det jo heller dyrere...

For øvrig reiste jeg til Egypt med Amisol i fjor vinter. Hadde aldri hørt om selskapet, og hadde egentlig mer lyst til å reise med en av de "kjente", som f.eks. Startour, Ving eller Apollo. Var kjempefornøyd med Amisol, så det var overhodet ingenting å frykte :)

Amisol er vel det som het Pyramidene før?

Isåfall er de da kjente nok de, og spesialister på Egypt! :)

Skrevet

Amisol er vel det som het Pyramidene før?

Isåfall er de da kjente nok de, og spesialister på Egypt! :)

Det stemmer - de er "gamle" Pyramidene, men for em som ikke kjenner dem, kan navnet kanskje hindre folk i å teste (kanskje spesielt folk som ikke bruker google, hehe).

Poenget var vel egentlig mest det at de lå ute med utrolig lavprisede billetter sammenlignet med de andre reiseoperatørene, virket som om lavprisbillettene fra de andre operatørene forsvant mye fortere :)

Skrevet

Hvis dere vil reise litt lenger bort, kan Kina være et godt valg. I Sør-Kina finnes det varme strøker med fine strender, gode underholdningsmuligheter og god mat. Reisebyrået kinaturer.com kan hjelpe med å skredder syr reisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...