AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Noen som vet hva det kan være? Begynte for ca tre kvarter siden... Sånn stikking-smerter, rett over musa, der man har menstuasjonssmerter.... Gjør tom vondt å gå......... Kan det hende det bare er luft?
AloeVera Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Har du eggløsning? Kan høres ut som eggløsningssmerter
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Ts her. Nei eller, jeg hadde mensen for ca en uke siden... Litt tåpelig tid å få vondt på.. Jeg tenker luftsmerter, men kan de komme plutselig? Det er verken verre eller bedre, det bare "er" der på en måte...
AloeVera Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Er det midt på eller litt til siden? Kan jo være noe så enkelt som luftsmerter ja Men om det er smerter på siden så ville jeg vurdert blindtarmen
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 Det er midt på.. Jeg er vanligvis ikke lettskremt forhold til smerter osv, jeg bare fikk en dårlig magefølelse (bokstavelig talt ) Ts
Betty2 Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Luftsmerter, betennelse. hvis smertene begynner å flytte seg ut mot høyre side, så kan det være en begynnende betennelse. vent litt og se det ann, blir det verre, ( eller hvis du begynner å kaste opp og får frostanfall) så ta en tur til legevakten. Mage smerter kan være så mye rart. hvis det ikke er noen endreinger til i morgen (bedre eller værre) så ta en tlf til fastlege.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #7 Skrevet 30. november 2011 Luftsmerter, betennelse. hvis smertene begynner å flytte seg ut mot høyre side, så kan det være en begynnende betennelse. vent litt og se det ann, blir det verre, ( eller hvis du begynner å kaste opp og får frostanfall) så ta en tur til legevakten. Mage smerter kan være så mye rart. hvis det ikke er noen endreinger til i morgen (bedre eller værre) så ta en tlf til fastlege. I fare for å virke en smule ekkel, jeg satt på do isted, prøvde å legge fra meg noe, men det gikk ikke. Føles ut som det er noe som skal poppe Men regner foreløpig med at det er luftsmerter. Jeg skal vurdere til imorgen Ts
Wiggins Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 Noen som vet hva det kan være? Begynte for ca tre kvarter siden... Sånn stikking-smerter, rett over musa, der man har menstuasjonssmerter.... Gjør tom vondt å gå......... Kan det hende det bare er luft? Rett over skrittet ligger nedre del av tarmsystemet. Hvis du har smerter der så kan det være luftsmerter eller forstoppelse. Forstoppelse er ikke noe å kimse av. Hvis du ikke har hatt avføring så hyppig som du pleier kan det godt være det. Da får du kjøre på med klyster og Duphalac. Duphalac er så vidt jeg vet reseptfritt og kan kjøpes på apotek.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå