Gå til innhold

Ekstreme barneselskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere sett ekstreme barneselskap på TLC? Programmet osm handler om foreldre som vil gi barnet sitt de største, mest pompøse, og dyyyyrestene festene ever. Det verste er at drittungene er skikkelig utakknemlige også..! Så på programmet i dag, temaet var middelalder, og ungen fikk middelalderlandsby, alle gjester og statister var kledd ut i kostymer, og alt var jævlig overdådig. Det var en kake på 180cm i lengde, og veide vel rundt 185 kg også, en diiiiger oransje og blå drage. Men ungen begynte å grine fordi dragen pustet ikke ild og røyk, det var sååå megaskuffelse, staaaakkars! Og foreldrene synes det var helt verdt det, alt sammen. Pris? 30 000 DOLLAR. Tror det var en 5-6 årsdag. Hva slags verdier og forventninger skaper dette videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir bare deprimert av å se slike serier, så prøver å unngå dem.

Lurer på hvor dette ender...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.....her i huset er det to kaker,gele,godter, popcorn, pizza eller pølse også leker de og herjer.....stolleken er stas..etter to timer er alle fornøyd...kakene nesten urørt og popcorn overalt:) Ungene er fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ei jente som feiret 6årsdagen også, det ble kostende ei formue, nærmere 40 000 dollar ca. Hun fikk et gedigent lekestativ til bursdagen, og cowgirl tema, hun var skikkelig bortskjemt og sutret for det meste som ikke gikk hennes vei. Det er som regel mødrene som er pådrivere til dette, men fedrene snur jo ryggen til og vil helst ikke vite noe, så de kan jo ikke sutre når pengene er brukt opp på en fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

De har vel nok å bruke penger på, så de vet ikke hva de skal gjøre med dem. 30 000 $ for en bursdag er veldig i overkant synes jeg.

Hørtes ut som en dum serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er iallefall oppskriften på et bortskjemt utakknemlig barn som ikke vil skjønne økonomi så lett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grønnblomst

Haha.....her i huset er det to kaker,gele,godter, popcorn, pizza eller pølse også leker de og herjer.....stolleken er stas..etter to timer er alle fornøyd...kakene nesten urørt og popcorn overalt:) Ungene er fornøyd:)

Det enkleste er som regel ofte det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke et bursdagsselskap engang, det var for å feire at ungen var ferdig i barnehagen! "Preschool graduation". :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke et bursdagsselskap engang, det var for å feire at ungen var ferdig i barnehagen! "Preschool graduation". :klaske:

Lurer på hva slags fester den ungen tror den får senere i livet.......... For ikke å snakke om penger, ting, og alt, alt blir jo overdimensjonert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.....her i huset er det to kaker,gele,godter, popcorn, pizza eller pølse også leker de og herjer.....stolleken er stas..etter to timer er alle fornøyd...kakene nesten urørt og popcorn overalt:) Ungene er fornøyd:)

Slik var det når jeg feiret mine bursdager også, samme med mine tre søsken. Slik det skal være synes jeg, jeg vet iallefall at det var fantastisk :) Feiret en bursdag på McDonalds, men den slo ikke hjemmebursdagene.

Og slik blir det med mine unger også.

Jeg hater slike program, det viser ikke hvordan verden egentlig er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...