mya87 Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 jeg må fortelle noe morsomt. Jeg var innom en skobutikk for å kjøpe sko. Fant ett par og skulle betale. Da sier kassa dama "- det blir 199 kr" Så sa jeg " Oj det var billig,trodde de kostet mer" så sa kassadama "- ja de hang vel der" og pekte bort på noen helt andre sko så sa jeg" -"nei de hang der" og pekte der jeg faktisk henta dem.. Jeg var så dum. kunne fått dem for 199..isteden betalte jeg 599... 1
altflyter Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Du er ærlig. Jeg gjør ofte slikt. Løper etter folk som mistet en 50-lapp:p Har faktisk prestert å gå tilbake til butikker fordi jeg fikk tilbake for mye vekslepenger. Jeg velger å tro at jeg kanskje en dag møter meg selv i døren på en positiv måte:) 8
Gjest Setareh Skrevet 2. desember 2011 #7 Skrevet 2. desember 2011 hvorfor er du dum? du er dum om du hadde tatt den for 199, da du VET hva prisen er, er ikke det som å stjele da? joda.. akkurat det samme! stjele men på en indirekte måte:P
metempsychosis Skrevet 2. desember 2011 #8 Skrevet 2. desember 2011 Du må i så fall være "dum-fin" ^^ Synes det er koselig jeg, at det er andre "dum-ærlige" her i verden! Kunne fint gjort det samme (og gjør lignende titt og ofte ^^) 1
Agurk Skrevet 2. desember 2011 #9 Skrevet 2. desember 2011 Du er da ikke dum TS. Jeg ser på det som en selvfølge at alle gjør det du gjorde. Noe annet ville vært helt galt i mine øyne Jeg er tydeligvis fryktelig naiv... 1
Chiyo Skrevet 3. desember 2011 #10 Skrevet 3. desember 2011 Nå begynte jeg å lure på hva jeg ville gjort.
palle Skrevet 3. desember 2011 #11 Skrevet 3. desember 2011 hvis den i kassen gjør feil er det jo ikke kunden som stjeler. hun skulle ikke løyet, men hun kunne jo latt være å si noe om prisen fra begynnelsen. man lærer av sine feil aldri spør hvis den i kassen tar feil i din favør. noe annet er det hvis man får for mye penger igjen, det er et helt annet tap for butikken
MarianneE Skrevet 3. desember 2011 #12 Skrevet 3. desember 2011 ....men du får i det minste god karma!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå