AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Når jeg har sex med kjæresten min så svir det akkurat når han skal inn i meg. Er så sykt vondt, og noen ganger er det for vondt for penetrering i det hele tatt. Hva er dette? Har ikke hatt noe vondt før, men etter at jeg begynte på antibiotikakur, har alt blitt et helvete. Hva kan dette være? Syns det er så flaut å gå til legen for dette..
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Vestibulitt tipper jeg. Du trenger mer enn lege, du trenger sexolog.
Gjest bellabulla Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Høres ut som vestibulitt, jeg fikk det helt plutselig uten at det var noe medikamenter inn i bildet. Kunne ikke putte inn en q-tips uten at det svei som faen. Gikk over av seg selv etter 4 måneder, når jeg sluttet å tenke på det..
Gjest otrivin Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Jeg fikk det samme etter antibiotika - det var sopp. Eller jeg hadde ikke noe annet symptom enn svie med canesten kom ihvertfall til unnsetning og reddet meg
Jitrois Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Det er mest sannsynlig bare sopp, men sjekk deg hos lege/gynekolog - og om legen påstår det er en soppinfeksjon, be om resept på Diflucan eller Fluconazol. Unngå reseptfrie produkter a la Canesten, da dette har vist seg å gjøre situasjonen langt verre for de som faktisk sliter med vestibulitt.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #7 Skrevet 30. november 2011 Dårlig gjort å rope "vestibulitt" hver eneste gang noen her inne har smerter i forbindelse med samleie. Gå til fastlege, forklar symptomene dine, kan han ikke hjelpe deg får du gå til en spesialist.
Jitrois Skrevet 30. november 2011 #8 Skrevet 30. november 2011 Dårlig gjort å rope "vestibulitt" hver eneste gang noen her inne har smerter i forbindelse med samleie. Enig. 90% av forumet påsto akkurat det samme da jeg klaget over svie under og etter samleie, men det viste seg at det bare var en soppinfeksjon. Det er så unødvendig å få vedkommende til å bekymre seg for noe så seriøst som vestibulitt dersom hun ikke en gang har testet seg for sopp.
Style de la Vie Skrevet 30. november 2011 #9 Skrevet 30. november 2011 Det kan også være rifter/sår, men disse vil du jo kunne se eller kjenne dersom du undersøker deg selv.
hittah Skrevet 30. november 2011 #10 Skrevet 30. november 2011 Prøv med en canesten-kur (mot soppinfeksjoner, reseptfritt på apoteket). Går det ikke over så ringer du legen. Lykke til 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå