Gjest Gjest Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 var hos tannlege satter god stud noe jeg ikke likker får de jeg er red for få puste problemer så er det mulig få oksygen maske hos en tannlege er lit sent spør om det men jeg lurer
Gjest Tirkes Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 "Var hos tannlegen. Satt en god stund, noe jeg ikke liker fordi jeg er redd for å få pusteproblemer. Så er det mulig å få oksygenmaske hos en tannlege? Er litt seint å spørre om dette, men jeg lurer." 2
Gjest Tirkes Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Nei. Men snakk med tannlegen din om at du er redd, de fleste tannleger i dag tar seg da god tid, gir deg mange pauser. Kan avtale et tegn som feks en håndbevegelse, som tannlegen stopper og gir deg pause til å nyse/puste/pese eller bare summe deg litt. Enkelte tannleger gir lystgass (som ikke akkurat hjelper deg å puste) som hjelp mot angst, men dette er mindre og mindre brukt og det er langt fra alle tannleger som tilbyr dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå