AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 For ca ti år siden dreiv jeg og innhalerte lightergass. en gang satt jeg i over 1 time og innhalerte. så pluttselig skjedde det noe. sangen jeg hørte stoppa opp, (hakk i plata) når jeg røyste meg for og skifte sang så stoppet pluttselig alt helt opp. et sekkund repeterte seg oppijen og oppijen. jeg ble på en måte fanget i et sekkund oppijen og oppijen.. ble liivredd.. og etter en stund gikk det sakte over. det var ikke hakk i plata, men alt var oppi hodet mitt. Jeg slutta selfølgelig med lightergass innhalering, og har holdt meg borte fra alt av narkotika i mange år. Men Jeg har hatt flere annfall siden. og det er ekstremt intenst.. hver gang jeg får et annfall, tar det flere timer før jeg føler meg normal ijen.. og jeg sliter i ukesvis etterpå. Nå har jeg problem bare med og dra og handle. har fått store prøblemer med angst, og er livredd hele tiden for og få nye annfall og aldri komme meg ut av det. sist det skjedde var 2 måneder siden, og nå har det gått så langt jeg har fått valium med lege for og klare gå på butikk. Jeg er livredd for og bli sinnsyk rett og slett. jeg har tatt det opp med psykolog og lege og de sier at det er panikkannfall og alle har ulike måter og få det på. men jeg er ganske sikker på at det kan ha noe med lightergass sniffingen og gjøre. Er livredd for og ha fått en hjerneskade. men siden jeg ikke får noe hjelp og ikke blir tatt alvorlig så føler jeg meg vanvittig hjelpesløs.. Har noen hørt om noe liknende? eller noen som vet hvem jeg kan kontakte? føler meg lost
Gjest eterpåsukkerbitn Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 "Second opinion" hvis du tror at det kan skyldes løsmiddelskade, nå spørs det hvor mye og hvor lenge en har utsatt den fettholdige hjernen for dette, hvis vi snaker mye så synes jeg legen din muligens er for gammel så spør en som er mer "up to date". 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Jeg synes også at du burde blir utredet mer grundig. Det kan også være en form for epileptisk anfall. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 har tatt det opp med en psykolog for 3 år siden. og derreter nevnt det til 2/3 leger. og ijen til min nye psykolog for 3 dager siden. men INGEN reaksjon. bare at det er sikkert angsten som gjør det.. Jeg holdt over lengre tid på med narkotika. og det vet de, skulle trodd de kunne tenke utav boksen at kaansje de skulla sjekka om jeg har fått skader av bruken.. men man får lyst og gi opp og skrike etter hjelp når man aldri får den
TE94 Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 uff, har dessverre aldri hørt om noe lignende og vet heller ikke hvem du kan kontakte. håper det ordner seg for deg!
Gjest v Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 Skift fastlege. Krev at det blir tatt de undersøkelser som trengs. Kanskje du bør holde unna at du har brukt stoff i starten med den nye legen sånn at de sjekker ut alle andre muligheter først, så kan du jo komme med de andre opplsningene selv etterpå. Mange leger forholder seg til svarene du gir dem i starten og blir litt for lost i det. Ikke gi deg.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #7 Skrevet 1. desember 2011 Skift fastlege. Krev at det blir tatt de undersøkelser som trengs. Kanskje du bør holde unna at du har brukt stoff i starten med den nye legen sånn at de sjekker ut alle andre muligheter først, så kan du jo komme med de andre opplsningene selv etterpå. Mange leger forholder seg til svarene du gir dem i starten og blir litt for lost i det. Ikke gi deg. Har desverre nettop skiftet fastlege :S Og siden jeg tror det er grunnet narkotikabruk jeg kan ha fått en skade så føler jeg at jeg må vær ærlig om det fra starten. og så blir jo jornalen min sent til ny fastlege uansett så de hadde funnet det ut med engang uansett.. men ja leger blir fort lost i en ting ja, det har jeg merka flere ganger.. tusen takk, vil ikke gi meg. men det er slitsomt og er begynt og bli dyrt med lege og psykolog.. :S
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 uff, har dessverre aldri hørt om noe lignende og vet heller ikke hvem du kan kontakte. håper det ordner seg for deg! Tusen takk. har enda ikke hørt om lignende selv :S ergo enda verre og takle det
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #9 Skrevet 1. desember 2011 Her står det litt generelt om sniffing og skader. Ser dessverre ut som det ikke går ann å fikse skadene. Men du skal jo bli utredet, det kan jo være noe annet. Stå på og krev en utredning!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå