AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Jeg har alltid vært slank og veltrent. Men etter at jeg slutte å røyke har jeg gått opp MYE - les 20kg - og jeg føler meg feit. Jeg er 167cm høy og veier 71kg Jeg er normalt bygd, men med stor byste... Er jeg feit eller bare formfull??
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Legg ut et bilde! haha, nei det tør jeg ikke :gjeiper:
Djungelvrål Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 71 kg er ikke mye, ville heller sagt du var for tynn før med 51 kg... Men det spørs selvf. hvordan kilone er fordelt..
Gjest Wanted Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 haha, nei det tør jeg ikke :gjeiper: Forståelig, men du får ingen ordentlige svar før man har sett deg. Kommer helt an på kroppsbygning og fettfordelig.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Du er ikke feit. Feit er når man har tre dobbelthaker og ølmage.
momo Skrevet 30. november 2011 #7 Skrevet 30. november 2011 Feit er du ikke. Jeg er 163 og veier det samme som deg, og jeg anser meg ikke for å være feit. Nå har jeg slank midje, store pupper, stor rumpe og store lår, smal i ansiktet, så jeg er jo heldig og har det rett plassert. Men jeg ser meg selv som overvektig da, og målet er ned 10 kg. Har bare gitt helt opp nå i eksamenstiden, da er vel heller målet bare og ikke gå opp i vekt. Og siden du er høyere enn meg så er det godt mulig du ser normalvektig ut.
Gjest SnowLeopard Skrevet 30. november 2011 #8 Skrevet 30. november 2011 Jeg er 164 cm., og veide på et punkt 76 kg. Da var jeg for tykk, rett og slett fordi knærne mine fikk auau. Nå veier jeg 64 kg., og det er for meg trivselsvekt. Om du er for tykk, passe, for tynn..... avhenger av mange faktorer. Bare du mosjonerer, spiser fornuftig og er lykkelig, så tror jeg du er helt perfekt
Xtra_lilje Skrevet 30. november 2011 #9 Skrevet 30. november 2011 Først må jeg gratulerer med røykeslutt!!! Kjempebra! Som andre sier her - det er umulig å si om du er tykk eller ikke,kommer an på hvordan kiloene er fordelt og om du har kroppen til å bære dem - jeg er 176, veier 177 kilo - når jeg kommer under 70, blir jeg veldig fort seende skranten ut, siden jeg har stor ramme med brede skuldre, store ledd osv.
Gjest SnowLeopard Skrevet 30. november 2011 #10 Skrevet 30. november 2011 Først må jeg gratulerer med røykeslutt!!! Kjempebra! Som andre sier her - det er umulig å si om du er tykk eller ikke,kommer an på hvordan kiloene er fordelt og om du har kroppen til å bære dem - jeg er 176, veier 177 kilo - når jeg kommer under 70, blir jeg veldig fort seende skranten ut, siden jeg har stor ramme med brede skuldre, store ledd osv. Satser på det var et tall for mye der
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #11 Skrevet 30. november 2011 Satser på det var et tall for mye der Hehe, ja det satser jeg på og Om ikke tror jeg du er tykk :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #12 Skrevet 30. november 2011 Ts her:) Takk for bra svar, nå føler jeg meg ikke sååå tykkas lenger... Jeg må innrømme jeg ventet meg mye stygge kommentarer ettersom jeg ser mye av det her inne. Så tusen takk alle sammen
Xtra_lilje Skrevet 30. november 2011 #13 Skrevet 30. november 2011 Satser på det var et tall for mye der haha, ja, det hadde vært et syn
Gjest Apophis Skrevet 30. november 2011 #14 Skrevet 30. november 2011 Vanskelig å si uten bilde, det spørs jo på hvor kiloene har lagt seg og hvordan du ser ut ellers
Mamma1 Skrevet 30. november 2011 #15 Skrevet 30. november 2011 Jeg er samme vekt og høyde som deg, har også gått opp en del de siste årene. Føler meg ikke tykk, men absolutt ikke bra heller. Trivselvekten min er på ca 62
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #16 Skrevet 30. november 2011 I mine øyne så er du vel stor. Jeg er 1 cm høyere enn deg og har aldri veid mer enn 58 kg. Hadde jeg bikket 60 så hadde jeg måttet ta noen grep.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå