Capricorn Skrevet 30. november 2011 #1 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg har time på sykehuset og må komme meg dit fra Larvik. Har sjekket helseekspressen, men siste bussen går jo tilbake klokka 12 og det er midt i timen min. Merkelig at det ikke går en senere. Hvordan er det å kjøre bil inn dit? Jeg har GPS, men skal påpeke at jeg aldri har kjørt bil i Oslo selv før. Er overhodet ikke kjent og hvis ikke GPS'en er riktig så har har ikke snøring på å komme meg på rett vei selv. Er litt redd for alle de bomringene....... Trenger råd fra lokalkjente Hvordan er det forresten å få parkert på sykehuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 30. november 2011 #2 Del Skrevet 30. november 2011 Er det Ullevål, Rikshospitalet eller radium du skal til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #3 Del Skrevet 30. november 2011 Først og fremst; hvor skal du - Rikshospitalet, Ullevål, Aker eller Radiumhospitalet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 30. november 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 30. november 2011 Er det Ullevål, Rikshospitalet eller radium du skal til? Ullevål, bygg 8. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 30. november 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 30. november 2011 Er det Ullevål, Rikshospitalet eller radium du skal til? Først og fremst; hvor skal du - Rikshospitalet, Ullevål, Aker eller Radiumhospitalet? Ja, der kan dere se hvor lite kjent jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #6 Del Skrevet 30. november 2011 Ring 2 går forbi Ullevål, da tar du av fra Skøyen og følger veien helt til sykehuset. Det burde være en grei rute. Det er et parkeringshus like innenfor hovedinnkjørselen, og da er du heller ikke langt unna bygg 8 i følge kartet over sykehusområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 30. november 2011 #7 Del Skrevet 30. november 2011 Ullevål ligger ved ring 2.Når du kommer fra Larvik så tar du av mot Ring 2 ved Skøyen.Følg skiltingen ring 2, når du passerer Majorstuen så er du på Ullevål sykehus om ca 3 minutter. Sykehuset får du da på venstre side. Når du kommer inn npå sykehusområdet så holder du høyre,etter en høyresving ser du en diger P. Det er parkeringshuset. prøv finn.no sin karttjeneste eller gulesider.no, de kan lage kjøreruter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 30. november 2011 #8 Del Skrevet 30. november 2011 Du kommer til bygg 8 ved å gå inn hovedinngangen og deretter følge skilting innendørs mot Kvinneklinikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 30. november 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 30. november 2011 Takk for svar Håper jeg ikke roter meg helt bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #10 Del Skrevet 30. november 2011 Ullevål har gateadresse Kirkeveien 166, OSlo, GPS'en leder deg nok fint det siste stykket. Sørfra kommer du langs E18, og siden Ullevål ligger på Ring2 vil jeg anbefale at du svinger av E18 der skiltene sier Skøyen/Majorstua/Ring2. Og følg Ring2-skiltingen, til GPS'en sier at du skal svinge til venstre. Da følger du samme vei hele tiden, og jeg regner med det er enklest dersom du ikke kjent. Bomringen trenger du ikke tenke på, denne er automatisk, så du bare kjører igjennom, og får regning i posten etterpå. Sykehuset har et parkeringshus nær hovedinnkjørsel, regner med det koster litt, men timen din varer vel neppe så lenge. Det er flere infotabler på området som viser byggene med nummer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå