Gå til innhold

pms

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det mange som sliter med PMS her?

Syns det er så ekstremt slitsom å bli satt helt ut av spill i alt fra 1- flere dager (varierer litt).

Men uansett, jeg blir helt apatisk, klarer ikke gjøre NOE, blir helt likegyldig og tom inni meg:P Det er veldig plagsomt. Får også vondt i hodet og store seriøse problemer med å stå opp, kunne sikkert sovet rundt og jeg er vanlivis et a-menneske som sover 7 timer og er storform av det.

Dette går jo utover jobb og skole, når det er på det verste føler jeg meg så dårlig at jeg ikke klarer å jobbe. Veldig ofte får jeg "influensasympotmer/feber" også, som bare forsvinner som dugg for solen sammen med alt det andre drittet når mensen kommer.

Kan man gjøre noe for å unngå å bli sånn eller? Jeg spiser sunt og prøver å være i aktivitet og få frisk luft og alt det, men når den dagen kommer, så kommer den uansett hvor fin form jeg er i før.

Videoannonse
Annonse
Gjest anonymx92
Skrevet

Oj, dette hørtes veldig ekstremt ut! Jeg har ikke noe erfaring med det selv, men har venninner som sliter med PMS (ikke så ille som deg , men ille). Men å oppsøke en lege er selvfølgelig et alternativ jeg ville valgt. Derifra kan jeg ikke si annet stort enn at hos venninene mine har det blitt bedre med feks, bytting av P-pille og ved hjelp av akupunktur.

Dette er noe jeg hvertfall ville gjort alt for å bli kvitt, FORT:/!

Skrevet

Jeg sliter også med PMS, men har ikke de samme symptomene som deg. Egentlig ikke hørt om så mange som blir syke av det på den måten som du blir, så kanskje lurt å dra til lege, eller hvis du går på p-piller; bytte merke. Jeg sliter med PMS på den måten at jeg blir kjempedeppa, verden går under, jeg gråter for ingenting og humørsvingningene mine er værre enn en berg-og-dalbane... :glare::sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...