Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du på badet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun jeg deler bad med i kollektivet har nå vært på badet i en time!!!!!!! Hva driver dere med på badet dere som er der så lenge? :P Jeg klarer meg fint med 5-15 minutter. Spørs hvor mye jeg orker å fikse meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker til sammen 5-10 minutter om jeg ikke dusjer, men pleier ta det i flere omganger. Først klær, så frokost, så sminke og sånn.

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Jeg kler på meg og børster håret på rommet (hvis jeg da ikke skal dusje først), og så sminker jeg meg på badet + pusser tenner etter frokost. Max 10 min uten dusj.

Skrevet (endret)

5-10 minutter. Pleier å sminke meg, gre håret, kle på meg osv på soverommet. Det eneste jeg gjør på badet er å dusje.

PS: pusse tennene gjør jeg og på badet :gjeiper:

Endret av Swipper
Skrevet

Ca. 45 min, men tiden brukes til: sette på kaffe, ut på badet, lure på hva faen jeg skulle der, hente kaffe, ut på badet og sminke litt, leite etter klær, ikke finne klær, mer kaffe etc. You get the picture. Jeg bor alene, så jeg oppholder ikke badet for noen andre. :D

• Liker 1
Gjest fireflies
Skrevet

Hvis jeg skal dusje, så bruker jeg ofte en halv time - førti minutter på badet. Jeg dusjer bestandig helt til varmtvannet blir kaldt :fnise:

Jeg liker best å sminke meg i stua, fordi jeg liker å se på tv samtidig, men jeg fikser bestandig håret på badet. Bruker ca et kvarter på det.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg bruker ca en halv time på badet.

Skrevet

I et kollektiv hadde jeg aldri brukt så lang tid som jeg gjør her, handler om litt respekt og å dele på fasalitetene. Her sminker jeg meg og ordner håret på badet (noe din samboer kunne gjort på sitt eget rom) så alt fra 15 til 40 minutter, spørs om jeg dusjer eller ei. Gjør ikke alltid det om morgenen.

• Liker 4
Gjest badeand1
Skrevet

Hvis jeg skal dusje, så bruker jeg ofte en halv time - førti minutter på badet. Jeg dusjer bestandig helt til varmtvannet blir kaldt :fnise:

Jeg liker best å sminke meg i stua, fordi jeg liker å se på tv samtidig, men jeg fikser bestandig håret på badet. Bruker ca et kvarter på det.

Håper du bor aleine.

• Liker 3
Skrevet

Med dusj, påkledning, sminke og hårstyling er jeg ute av badet på en halv time. Vasker som regel ikke håret på morgenen da og da går det enda raskere. Kattevask, påkledning og sminke går på 15 min :)

Skrevet

bruker 15 minutter på badet, på de 15 minuttene rekker jeg å pusse tennene fikse håret og kle på meg, også sminker jeg meg i stuen eller kjøkkenet siden lyset på badet er så rart.

Skrevet (endret)

Ca. 30 min. Dette inkluderer av og til dusj, av og til ikke. Litt lenger om jeg vasker håret. Tidsbruken inkluderer også påkledning, tannpuss, hudpleie (vask/rens, fuktighetskrem osv.), sminke, hår. Jeg hadde hatt problemer med å bruke mindre tid, da jeg ikke fungerer godt så tidlig om morgenen. Liker også å høre på radio og småspise mens jeg ordner meg. Og så prøver jeg å vekke mannen min samtidig med jevne mellomrom.

Men da jeg bodde i kollektiv i studietiden, tok jeg sminke, påkledning og sånne ting på rommet mitt, så jeg ikke opptok badet unødig.

Endret av Vera Vinge
Skrevet

Ca. 20 minutter. Da dusjer jeg kjapt, retter håret, ordner håret, sminker meg, kler på meg og pusser tenna.

Skrevet

Tilsammen bruker jeg ca. 30 min, da dusjer jeg og vasker håret, grer det ut (ganske langt hår), sminker meg og pusser tenner.

Skrevet

Selve badet bruker jeg bare til do, dusj pg tannpuss. Det tar nok ca 15-20 minutter på en vanlig dag.

Hår, sminke og klær tas på et annet rom, takler ikke å være på badet lenger enn jeg må etter dusjinga, for da blir jeg bare klam!:fnise:

Skrevet

30-40 minutter, avhengig av om jeg vasker håret eller ikke. Dette inkluderer toalettbesøk, dusj, påkledning, sminke, fiksing av hår og tannpuss. Hadde fint klart å bruke kortere tid enn dette også, men jeg liker å ta det med ro om morgenen.

Gjest anonym2233
Skrevet

Hun jeg deler bad med i kollektivet har nå vært på badet i en time!!!!!!! Hva driver dere med på badet dere som er der så lenge? :P Jeg klarer meg fint med 5-15 minutter. Spørs hvor mye jeg orker å fikse meg...

Hehe, uff... Jeg bruker 20min fra jeg står opp til jeg er ferdig kledd og ut døra til jobb. :) Står opp, pusser tenna o.l, sminker meg raskt, bruker maks 10min her(inkl rette ut håret og børste) dressed up and walking out the door :)

Skrevet

Huff, er anonym på denne. Bruker nesten en halvtime på dusj, bodylotion og slike ting. Så bruker jeg minst en time på hudpleie, føne og rette hår og ha i produkter, sminke meg pent og kle meg skikkelig.

Men så ser jeg sabla bra ut også da, så det er verdt det ;) Er ikke hver dag dette skjer heller, ofte blir det bare tannpuss og maskara.

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Ca 25 min; går på do, kler på meg, pusser tennene, sminker meg, og ordner håret kjapt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...