AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #21 Skrevet 30. november 2011 He he. Kan si at akkurat det samme gjelder for menn. Er man stille og beskjeden skjer det nada og absolutt ingenting. Hvis man på toppen av det sliter med depresjoner er man virkelig ute å kjøre. Mvh også kronisk singel mann, 29 år. Synd
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #22 Skrevet 30. november 2011 Man skal ikke vente. Da skjer det ikke så mye. Man må oppsøke. Gjøre seg selv synlig. Vise verden at "her er jeg". - Act, don't react Det eksisterer både kognitiv og andre slags terapier for å håndtere frykt for avvisning... Jeg tenker at du med kognitiv terapi mener at "her bør det eksponeres" (i trygge omgivelser)? ..og det er jeg jo, som du ser over, helt enig i Interesant. Jeg kunne hatt veldig godt av et slikt kurs. Hvor melder man seg på .
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #23 Skrevet 30. november 2011 Synd Ja, det er veldig synd. Men hva om den stille og beskjedne jenta møter den stille og beskjedne gutten. Kan det bli noe klaff ut av det? Eller blir det to much av de negative egenskapene?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #24 Skrevet 30. november 2011 Jeg er veldig stille og beskjeden, men får forhold når jeg knipser med fingrene nesten. Og neida, jeg har ingen modellkropp eller er utenomjordisk vakker..
Lady K Skrevet 30. november 2011 #25 Skrevet 30. november 2011 Jeg er en litt stille person, men menn viser mye interesse likevel. Jeg er også trygg på meg selv og fornøyd med hvem jeg er, og får følelsen av at det kanskje er der det skranter litt hos deg..? Et råd kan være å konsentrere deg om å smile og være imøtekommende, fremfor å tenke slik som at "han er sikkert mer interessert i venninnene mine"
makkapakka Skrevet 30. november 2011 #26 Skrevet 30. november 2011 Jeg har det siste halvåret innsett at jeg forblir kronisk singel og slått meg til ro med min singeltilværelse. MEN da, når jeg først stikker nesen utenfor a4 tilværelsen, legger menn merke til meg, virkelig, tror jeg må frem med fluesmekka snart. merkelige greier.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #27 Skrevet 30. november 2011 Mange menn snakker ikke med meg når jeg sitter med venninner som er frempå, men med en gang jeg er alene blir jeg enklere for de å prate med siden ingen avbryter. Så å trekke seg litt unna er ikke helt dumt. 2
Gjest Grønnblomst Skrevet 30. november 2011 #28 Skrevet 30. november 2011 Jeg er så trist og lei fordi jeg alltid må være singel. Jeg møter aldri noen ... Om jeg er med venner, så får alltid de oppmerksomheten, mens jeg faller litt i bakgrunnen. Det er vel for at gutter liker utadvente jenter som smiler og ler og prater hele tiden. Jeg smiler og ler jeg også, men jeg prater ikke så mye ... Ja, jeg vet jeg ikke kan tvinge noen til å like meg, men jeg føler meg så stygg pga dette ... Jeg ser både pene og søte jenter, som er sjenerte, og som får oppmerksomhet fra gutter. Hva er galt med meg? Hva gjør jeg galt? Det er ikke noe galt med deg. du har bare ikke møtt noen som passer for deg enda Bare vær deg selv, og ikke prøv å være noe du ikke er. Det er noen der ute for deg også. Dessuten, ikke alle gutter liker jenter som skravler i vei. Mange synes faktisk de blir snakket hull i hodet på. Vær deg selv, og vær tålmodig. En potensiell kjæreste kan dukke opp når du minst aner det
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #29 Skrevet 2. desember 2011 Du sender ut uattraktive signaler!
Gjest anonym2233 Skrevet 2. desember 2011 #30 Skrevet 2. desember 2011 Er ikke noe galt i å være sjenert heller, eller prate mindre. Du må være naturlig og deg selv Hvorfor havner jeg alltid i forhold Neida, men det stemmer det du sier. Gutter liker gjerne at jenta/jentene de treffer på er utadvendte. Jeg tror ikke det er noe galt med DEG, men det er galt med HOLDNINGEN din vil jeg da si.. Unnskyld, men jeg forstår også samtidig at det er så lett at det går innpå selvtillit.. Det viktigste er at du IKKE bør se stygt på deg selv og føle slik:) Er ikke noe galt i å være sjenert heller, eller prate mindre. Du må være naturlig og deg selv. Det er det gutter liker. Selvtillit og trygghet på seg selv er viktig, og det merker man fort.
Gjest Auron Skrevet 2. desember 2011 #31 Skrevet 2. desember 2011 Hmm... virker som om det er kroppspråket som det generelt diskuteres om her. Den engelske artikkelen er litt mer utfyllende. Som det står i sistnevnte artikkel, så er faktisk 93% kroppspråk, og resterende er hva du faktisk sier. Uansett, så varer alltid ærlighet lengst. Vær deg selv. Det hadde jeg satt pris på om vi hadde møttes nå som jeg er singel.
danbanan Skrevet 2. desember 2011 #32 Skrevet 2. desember 2011 Har det likt selv! Har faktisk såpass liten tro på at jeg kommer til å finne en kjæreste, at jeg har slitt litt med depresjon pgr av dette:/ Vet heller ikke hva jeg gjør galt, utenom at jeg er en litt rolig kar og ikke alltid like utadvent i sosiale settinger! Det skal ikke være lett, det er helt klart, men hvis man har en andre interesser man brenner for, så kan det være med på å holde motet oppe;) 1
Steinar40 Skrevet 3. desember 2011 #33 Skrevet 3. desember 2011 Har det likt selv! Har faktisk såpass liten tro på at jeg kommer til å finne en kjæreste, at jeg har slitt litt med depresjon pgr av dette:/ Vet heller ikke hva jeg gjør galt, utenom at jeg er en litt rolig kar og ikke alltid like utadvent i sosiale settinger! Det skal ikke være lett, det er helt klart, men hvis man har en andre interesser man brenner for, så kan det være med på å holde motet oppe;) Det kan også være at disse andre interessene du brenner for gjør at du ikke finner deg en partner. Hvis du seriøst ønsker deg en partner (og ikke bare en mer eller mindre uforpliktende kjæreste) så må du nok seriøst begynne å satse på å få det til også.
danbanan Skrevet 3. desember 2011 #34 Skrevet 3. desember 2011 Det kan også være at disse andre interessene du brenner for gjør at du ikke finner deg en partner. Hvis du seriøst ønsker deg en partner (og ikke bare en mer eller mindre uforpliktende kjæreste) så må du nok seriøst begynne å satse på å få det til også. Gjør en real innsats, men er ikke morro å bli avvsit konstant, siden man er for "kjedelig" 1
Steinar40 Skrevet 3. desember 2011 #35 Skrevet 3. desember 2011 Gjør en real innsats, men er ikke morro å bli avvsit konstant, siden man er for "kjedelig" Den som gir seg har tapt. Og hva som oppfattes som "kjedelig" forandrer seg gjerne med tiden. Så det gjelder å ta tiden til hjelp, og fokusere på de egenskapene som de fleste voksne og modne kvinner setter pris på.
PanLi Skrevet 3. desember 2011 #36 Skrevet 3. desember 2011 Interesant. Jeg kunne hatt veldig godt av et slikt kurs. Hvor melder man seg på . Kontakter Sigurd Sollien for deltagelse i sjekkeskolen? ..eller, hvis det er et virkelig problem, altså sammenfallende med en klinisk angst/depresjonstilstand, så ville jeg tatt det opp med fastlege for å få henvisning videre i hjelpeapparatet.
solch Skrevet 3. desember 2011 #37 Skrevet 3. desember 2011 Elder menn er nøkkelen. Guttene som er interessert i venninnene dine bryr seg bare om utseende og ser på kun de peneste jentene som "kule" Nei, du må finne deg en som heller vil lære deg å kjenne! Dessuten er selvtillit det beste man kan bære, så selv om du kanskje ikke alltid føler deg så bra, så prøv å virke selvsikker! Det er kjempe sexy og tiltrekkendes!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå