Gå til innhold

Hvorfor er jeg alltid singel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så trist og lei fordi jeg alltid må være singel. Jeg møter aldri noen ...

Om jeg er med venner, så får alltid de oppmerksomheten, mens jeg faller litt i bakgrunnen. Det er vel for at gutter liker utadvente jenter som smiler og ler og prater hele tiden. Jeg smiler og ler jeg også, men jeg prater ikke så mye ... Ja, jeg vet jeg ikke kan tvinge noen til å like meg, men jeg føler meg så stygg pga dette ...

Jeg ser både pene og søte jenter, som er sjenerte, og som får oppmerksomhet fra gutter.

Hva er galt med meg? Hva gjør jeg galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg burde vel legge til at jeg alltid får oppmerksomhet fra eldre menn, så kanskje det er der jeg burde satse?

Skrevet

Jeg burde vel legge til at jeg alltid får oppmerksomhet fra eldre menn, så kanskje det er der jeg burde satse?

Det er nok umulig for oss som ikke kjenner deg å vite hvorfor du ikke får oppmerksomhet fra menn på din egen alder. Tror ikke et øyeblikk at du er stygg å se på. ;) Hvor gammel er du?

Om du ikke føler deg tiltrukket av menn som er mye eldre enn deg bør du absolutt ikke satse på det.

Vær tålmodig og tenk positivt. Om du er ung har du god tid. Imellomtiden koser du deg med singeltilværelsen. Mange bra ting med å være singel. :)

• Liker 2
Skrevet

Det er nok umulig for oss som ikke kjenner deg å vite hvorfor du ikke får oppmerksomhet fra menn på din egen alder. Tror ikke et øyeblikk at du er stygg å se på. ;) Hvor gammel er du?

Om du ikke føler deg tiltrukket av menn som er mye eldre enn deg bør du absolutt ikke satse på det.

Vær tålmodig og tenk positivt. Om du er ung har du god tid. Imellomtiden koser du deg med singeltilværelsen. Mange bra ting med å være singel. :)

Jeg er 30 ... :sjenert:

Hva er bra med å være singel?

Skrevet

Og hvorfor gir eldre menn meg oppmerksomhet og ikke de på min egen alder?

Skrevet

Kanskje du skal studere hva de andre gjør, som tiltrekker seg menn?

Hva som fungerer er, se en mann i øynene og smil. Hold gjerne blikket litt. Så vil en av tre komme bort. Kunsten er å ikke få panikk eller angre deg når de kommer bort. Smil videre og snakk med vedkommende. Vær imøtekommende. Helt ufarlig.

Er han mer interessert og du også, utveksle tlf nr. Hvis ikke er det bare å si det passer ikke, har ikke tid, må gå nå eller noe slikt.

Det er er ikke allverden som skal til, og husk at øvelse gjør mester. Lykke til!

Skrevet

Litt mer fokus på å forbedre utseende og litt mindre syting så er du nok i mål.

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor havner jeg alltid i forhold?...

Skrevet

Har ikke noen gode råd å komme med jeg, TS. Men jeg vet hvordan du har det for jeg er sånn selv. Er 30 år, dame og har alltid vært singel. Jeg tror som deg at menn nok ikke liker litt stille damer så veldig godt, de vil heller underholdes tror jeg. Noen sjanse for at du kan bli en sånn utadvendt dame, tror du?

Skrevet

Hvorfor havner jeg alltid i forhold?...

Da tenker jeg at du er pen, utadvendt, smiler og ler mye, bruker øyenkontakt, slank (!) og at du har "happyface" (også når du ikke smiler).

Stemmer det?

Skrevet (endret)

Du er singel fordi du ikke er frempå og fordi du synes at menn som meg og mange andre ikke er bra nok for deg.

Ta det du kan få tak i og hold fast på det.

Endret av Pene sko...
  • Liker 3
Skrevet

Hva er galt med å være singel?

Skrevet

Har det på samme måte, bare at jeg møter gutter hele tiden men det blir aldri noe.

Kanskje jeg skremmer de eller noe...skjønner ikke hvorfor da.

Men ikke så mye bedre det heller akkurat.

Skrevet

Har ikke noen gode råd å komme med jeg, TS. Men jeg vet hvordan du har det for jeg er sånn selv. Er 30 år, dame og har alltid vært singel. Jeg tror som deg at menn nok ikke liker litt stille damer så veldig godt, de vil heller underholdes tror jeg. Noen sjanse for at du kan bli en sånn utadvendt dame, tror du?

He he. Kan si at akkurat det samme gjelder for menn. Er man stille og beskjeden skjer det nada og absolutt ingenting. Hvis man på toppen av det sliter med depresjoner er man virkelig ute å kjøre.

Mvh også kronisk singel mann, 29 år.

Skrevet

Jeg er 30 ... :sjenert:

Det som er bra med å være singel; det er at du ikke trenger å ta hensyn til noen andre enn deg selv innenfor husets fire vegger.

• Liker 1
Skrevet

Akkurat det å være singel i seg selv kan jo være morsomt til tider, men du sier at du aldri møter noen? Oppsøker du de du vil møte, eller venter du på at noen skal komme og møte deg?

Skrevet

Det dukker nok opp noen når du minst venter det :)

• Liker 1
Skrevet

Det dukker nok opp noen når du minst venter det :)

Det er en myte vi kan avkrefte en gang for alle. Er man 30år++ og alltid vært singel har man et problem. Jeg veit om flere som er både i 40 årene og 50 årene som alltid har vært aleine. Hvor lenge skal man egentlig vente?

Spør du meg så burde det eksistert en form for kognitiv terapi hvor man kan øve seg på dette med dating og sosialisering med det motsatte kjønn. På denne måten blir ikke alt så fremmed og skummelt.

Skrevet

Det er en myte vi kan avkrefte en gang for alle. Er man 30år++ og alltid vært singel har man et problem. Jeg veit om flere som er både i 40 årene og 50 årene som alltid har vært aleine. Hvor lenge skal man egentlig vente?

Samtidig er det en viss andelen av denne gruppen som rett og slett ikke passer til, eller ikke ønsker, å leve i noe parforhold.

Hvor stor denne andelen er; er jo imidlertid vanskelig å vite noe om.

Skrevet

Spør du meg så burde det eksistert en form for kognitiv terapi hvor man kan øve seg på dette med dating og sosialisering med det motsatte kjønn. På denne måten blir ikke alt så fremmed og skummelt.

Man skal ikke vente. Da skjer det ikke så mye. Man må oppsøke. Gjøre seg selv synlig. Vise verden at "her er jeg". - Act, don't react ;)

Det eksisterer både kognitiv og andre slags terapier for å håndtere frykt for avvisning... Jeg tenker at du med kognitiv terapi mener at "her bør det eksponeres" (i trygge omgivelser)? ..og det er jeg jo, som du ser over, helt enig i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...