Gjest Gjest Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 http://www.abcnyheter.no/borger/100408/ronny-pettersens-hetsing-av-en-dyslektiker-i-diskusjonen-knyttet-om-veiene-verre-enn-p det er mange som har mangel på forståelse rundt dysleksi si her. har større ønsker at leser en svare kan gjerne svare men som jeg skrev er at du leser dette hoved ønsket mitt
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå jeg er rett og seltt lei den gjesten 1
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå jeg er rett og seltt lei den gjesten du trenger ikke svare mange jeg er lei av selv men jeg bjeffer ikke. svar og du får ikke svar
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Jeg er ikke lei av gjesten! Denne gjesten skriver langt flere tråder som interesserer meg enn noen andre på dette forumet gjør. Gjest: Du har helt rett i det du skriver, og jeg har lest linken.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 Jeg er ikke lei av gjesten! Denne gjesten skriver langt flere tråder som interesserer meg enn noen andre på dette forumet gjør. Gjest: Du har helt rett i det du skriver, og jeg har lest linken. seriøst henger folk seg oppi hvor mange innlegg folk skiver jeg glemmer ut hvem som skriver hva for de det er bryr jeg meg ikke om men innholdet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå