Gå til innhold

Hvordan tenne han?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger noen tips her..

Jeg og kjæresten min har fantastisk sex sammen. Men greia er at forspillet er litt tamt. Det starter alltid med at han tar hånda si i trusa mi og begynner å fingre meg, og jeg sitter å lurer på om det er DET som tenner han, å kjenne at jeg er våt osv... For vi starter aldri sex uten at han gjør det på meg. Det er liksom aldri jeg som stryker, tar på han osv.

Greia er at jeg rett og slett ikke tør. Jeg tør ikke ta første initiativ, begynne å stryke på han, gå ned på han osv, for jeg er livredd for at han ikke blir hard. Jeg er litt usikker på meg selv.. Hvordan kan jeg tenne han skikkelig? Alle slags mulige triks tas imot med ekstremt stor takk, for jeg vil virkelig tenne han! Hvordan kan jeg tease han osv? Jeg får det liksom aldri til.. For han er alltid så kjapp. Engang jeg satt oppå han og tørrpulte han litt mens jeg kysset han på halsen, strøk han over brøstkassen osv, så ble han tydeligvis tent, men jeg fikk ikke tease eller tenne han NOK følte jeg, før han hev meg over på siden og ja..

Jeg vil bare tenne han for engangsskyld. Jeg vet ikke om jeg greier det engang, for han er alltid klar. Pikken hans er alltid hard før vi starter, uten at jeg i det hele tatt har vært i nærheten av den.. Og jeg vet ikke om han bare får det sånn helt uten videre? Jeg har vurdert det å sette håndhjern på han og herje slik som jeg vil, men greia er at min kjære dessverre er for sterk og greier å bryte desse håndhjernene med engang... -_-

Videoannonse
Annonse
Gjest SemperFi
Skrevet

Du anstrenger deg for mye. Han kommer garantert til å tenne på deg uansett hva du gjør.

Om han er for sterk til håndjern kan du bruke gaffateip. ;)

Om han bryter seg opp, så har du ikke brukt nok teip. :)

Men poenget er at du anstrenger deg for mye, spør han hva han tenner på, om det er noe spesielt han liker, som du kan gjøre.

Det beste er å snakke sammen, av og til kan det ta for lang tid å gjette seg fram.

Han er ikke synsk, og det er ikke du heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...