Gå til innhold

Andre som aner ugler i mosen....

Fremhevede innlegg

Gjest Grønnblomst
Skrevet

Synes det har vært mange merkelige innlegg i det siste. Lurer på om det er samme person jeg, som kanskje bare er ute etter å se hvordan folk reagerer?

Blant annet mishandler tråden, hjulbeinte damer tråden, utro frier tråden, når du hører meg på radio tråden, bare for å nevne noen. Andre som har merket flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert bare noen som kjeder seg.

Gjest Grønnblomst
Skrevet

Mishandler tråden?

den som heter en mishandler bekjennelse eller noe. tror den ble stengt.

Gjest Grønnblomst
Skrevet

Sikkert bare noen som kjeder seg.

Ja, det har jeg også tenkt at det kan være. :)

Skrevet

Tror bare noen har det ustyrtelig morsomt.. Om vi slutter å svare, kan det henne h*n gir seg etter hvert...

• Liker 1
Skrevet

Om vi slutter å svare, kan det henne h*n gir seg etter hvert...

Men da blir kg dødt og kjedelig også. Jeg vet ikke om det er bare tull og jeg velger selv å ikke tro det (det er mest spennende), men det er ofte de trådene med noen ekstreme og merkelig problemer man vanoigvis ikke ville trodd var mulig som er de mest underholdene også.

Selv så er ikke jeg problemet så lenge tråden ikke direkte skader noen. At noen blir provosert fordi jeg spiste babyen min til frokost i dag for så være (ikke at jrg gjorde det da men).

Antar kg tjener en god del på de innleggene også for jeg sert at innlegg, spesielt de med ekstreme problemer for svært mange lesere.

Gjest Grønnblomst
Skrevet

Men da blir kg dødt og kjedelig også. Jeg vet ikke om det er bare tull og jeg velger selv å ikke tro det (det er mest spennende), men det er ofte de trådene med noen ekstreme og merkelig problemer man vanoigvis ikke ville trodd var mulig som er de mest underholdene også.

Selv så er ikke jeg problemet så lenge tråden ikke direkte skader noen. At noen blir provosert fordi jeg spiste babyen min til frokost i dag for så være (ikke at jrg gjorde det da men).

Antar kg tjener en god del på de innleggene også for jeg sert at innlegg, spesielt de med ekstreme problemer for svært mange lesere.

Ja. Det er jo litt morsomt noen ganger også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...