Gå til innhold

Klappa til en gutt og angrer!

Fremhevede innlegg

Skrevet

I helgen var jeg ute på byen da en full tulling begynte å klå på meg og etter gjentatte advarsler endte det opp med at jeg klappet til han (hardt) på kinnet! han ble øyeblikkelig rød på kinnet og jeg kjente at jeg angret med en gang selv om det var fullt fortjent! Dro fra plassen ganske fort, men angrer på at jeg overreagerte. Noen som har vært borti lignende situasjon?

Håper jeg slipper å møte han igjen til helga..men hvor lenge kommer rødfargen på kinnet til å vare?:o noen som har erfaringer der?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skulle ha gitt han et matchende rødt merke på ande kinnet også, det var vel fortjent.

Gjest fireflies
Skrevet

Han fortjente det ;)

Hvorfor fortjente han det? TS kunne vel heller sagt i fra til vakta, i steden for å klappe til fyren.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor fortjente han det? TS kunne vel heller sagt i fra til vakta, i steden for å klappe til fyren.

Han fortjente det, rett og slett.

Det er MIN mening.

• Liker 2
Skrevet

Det er MIN mening.

Ja, det syns jeg også.

Hva tror han at han er ?

• Liker 1
Skrevet

Det er MIN mening.

Så lenge du mener det samme dersom situasjonen var omvendt.

• Liker 1
Skrevet

Slapp av. Hvis han fikk flere advarsler, fortjente han det som måtte komme. Du har faktisk rett til å forsvare deg.

Hvis han sluttet etter et rødt kinn, ville han ikke "fortjent" en smekk til på det andre, nei. Da er det faktisk legemsfornærmelse.

Rødfargen forsvinner nok fort, men kommer kanskje tilbake når dere støter på hverandre edru...

Et slag, også med flat hånd, kan om en er uheldig sprenge trommehinna, eller skade et øye. En skal derfor ikke slå noen ukritisk, som et ikkeverbalt svar, for eksempel. Men brukt i selvforsvar, etter flere advarsler, må det være helt greit. Selv om det skulle få slike konsekvenser.

Din samvittighet er ren og skir, ts.

• Liker 1
Skrevet

Mener dere en mann som blir utsatt for samme oppmerksomhet fra en dame har rett til å gjøre det samme? For det skjer det og. Finnes eksempler på kåte damer som ikke tar et nei for et nei og fortsetter å klenge og klå selv etter gjentatte advarsler. Kan en mann i en slik situasjon slå?

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Hadde TS vært en mann og "klåeren" en dame, er jeg sikker på det hadde blitt ramaskrik. Å slå er aldri ok, men hvorfor skal kvinner få gjøre det for å forsvare seg...?

• Liker 1
Skrevet

Mener dere en mann som blir utsatt for samme oppmerksomhet fra en dame har rett til å gjøre det samme? For det skjer det og. Finnes eksempler på kåte damer som ikke tar et nei for et nei og fortsetter å klenge og klå selv etter gjentatte advarsler. Kan en mann i en slik situasjon slå?

En mann er som regel sterkere, og har dermed mulighet til å dytte kvinnen bort. Om hun fortsatt ikke tar hintet, syns jeg det er ok å være litt mer hardhendt (feks holde hardt i armene hennes og skyve henne bort). Å slå bør være aller siste utvei (gjelder også for kvinner).

• Liker 1
Skrevet

Det skal være ei bra amorøs kvinne, om ikke jeg skulle kunne holde fingrene hennes borte fra arvemassen uten å behøve å slå. Det er mindre sannsynlig at en vanlig kvinne skal kunne kontrollere en voksen mann like enkelt, til vakter eller venner kommer til unnsetning.

Det handler om at en ikke skal bruke mer makt/vold enn nødvendig. Men at det i noen tilfeller de facto kan vise seg å være nødvendig. Derfor er ikke en ørefik alltid den naturlige respons.

Dette dreier seg ikke om kjønnsdiskriminering, men om kroppsmasse og grad av aggressivitet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes det var bra gjort!

men det er alltid en fare at de kan angripe deg tilbake. heldigvis gjorde ikke han her det..men dt finnes mange som klikker totalt!!

Gjest Grønnblomst
Skrevet

I helgen var jeg ute på byen da en full tulling begynte å klå på meg og etter gjentatte advarsler endte det opp med at jeg klappet til han (hardt) på kinnet! han ble øyeblikkelig rød på kinnet og jeg kjente at jeg angret med en gang selv om det var fullt fortjent! Dro fra plassen ganske fort, men angrer på at jeg overreagerte. Noen som har vært borti lignende situasjon?

Håper jeg slipper å møte han igjen til helga..men hvor lenge kommer rødfargen på kinnet til å vare?:o noen som har erfaringer der?;)

Synes han fortjente det jeg. :) Hvorfor angrer du forresten? Rødfargen er nok borte. Sånt sitter ikke lenge. Det vet jeg, har også klappet til noen et par ganger :lur:

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

jeg har både slått og blitt slått av jenter.. da med håndflaten :) det synes jeg er helt greit. det er bare for å vekke personen til å innse at det er galt det man gjør. det gjør ikke akkurat vondt. blir bare litt rødt

Endret av Nuppdupp
Gjest fireflies
Skrevet

Hadde TS vært en mann og "klåeren" en dame, er jeg sikker på det hadde blitt ramaskrik. Å slå er aldri ok, men hvorfor skal kvinner få gjøre det for å forsvare seg...?

Det tror jeg også. Ikke bare tror, men vet. :Nikke:

Skrevet

Synes han fortjente det jeg. :) Hvorfor angrer du forresten? Rødfargen er nok borte. Sånt sitter ikke lenge. Det vet jeg, har også klappet til noen et par ganger :lur:

Angrer jo fordi jeg burde reagert anderledes (dvs sagt fra til vakta) i stedet for å ty til "vold". Håper i hvertfall at jeg slipper å se personen igjen, tror nesten jeg er like flau som han ;)

Ble litt overasket da han ble så utrolig rød så fort..skal det virkelig ikke mer til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...