Gjest womenwomen Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Som alle vet får jeg extreme orgasmer og har et extremt godt fungerende G - Punkt . : ) Jeg har undret litt i mitt stille sinn , og kommet fram til at kvinner uten G - Punkt I K K E er friske . De må være vanskapte på et vis . Hva tenker dere om det ? Jeg vet jeg skaper debatt og diskusjon her inne , og at dette vil provosere , men jeg mener jeg har et extra godt poeng her . Gullmusa har talt : ) 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Jeg har kommet fram til at womenwomen ikke er frisk. 6
Hoppetaujenta Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 På tv, for ganske få timer siden, fikk vi høre detaljer om en annen person som hadde et litt ekstremt syn på egen fortreffelighet, kontra resten av bermen. Merkelig, men jeg kom bare til å tenke på det i forbifarten... 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Tror det er gullmusa womenwomen som ikke er frisk, men er vanskapning 3
Gjest Iah Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Ja jeg er syk, pass deg det er smittsomt!
Gjest NozMonster Skrevet 29. november 2011 #6 Skrevet 29. november 2011 womenwomen som GJEST!? i dont think so! BUUUUUUUSTED!!
Gjest Survival Skrevet 29. november 2011 #7 Skrevet 29. november 2011 Som alle vet får jeg extreme orgasmer og har et extremt godt fungerende G - Punkt . : ) Jeg har undret litt i mitt stille sinn , og kommet fram til at kvinner uten G - Punkt I K K E er friske . De må være vanskapte på et vis . Hva tenker dere om det ? Jeg vet jeg skaper debatt og diskusjon her inne , og at dette vil provosere , men jeg mener jeg har et extra godt poeng her . Gullmusa har talt : ) Jeg vil ikke akkurat si at du undrer i ditt stille sinn når du logger deg inn på kvinneguiden, skriver nok et idiotisk innlegg for å provosere, deretter avkrysser på anonymbruker-knappen. Er ikke mye stille sinn over det.
Gjest NozMonster Skrevet 29. november 2011 #8 Skrevet 29. november 2011 du prøver deg bare på en womenwomen "parodi"... en riktig dålig en vel og merke
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #9 Skrevet 29. november 2011 du prøver deg bare på en womenwomen "parodi"... en riktig dålig en vel og merke Er du sjalu på meg, søta ? : ) Janteloven herjer extremt på KG , og det vitner om efterblivenhet . Hvorfor ikke innse fakta ? Istedet for å nekte ?
Hoppetaujenta Skrevet 29. november 2011 #10 Skrevet 29. november 2011 Hvorfor ikke innse fakta ?At du ikke er womenwomen, mener du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå