Gå til innhold

Kvinner uten G - Punkt - Friske?

Fremhevede innlegg

Gjest womenwomen
Skrevet

Som alle vet får jeg extreme orgasmer og har et extremt godt fungerende G - Punkt . : ) Jeg har undret litt i mitt stille sinn , og kommet fram til at kvinner uten G - Punkt I K K E er friske . De må være vanskapte på et vis . Hva tenker dere om det ? Jeg vet jeg skaper debatt og diskusjon her inne , og at dette vil provosere , men jeg mener jeg har et extra godt poeng her .

Gullmusa har talt : )

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kommet fram til at womenwomen ikke er frisk.

• Liker 6
Skrevet

På tv, for ganske få timer siden, fikk vi høre detaljer om en annen person som hadde et litt ekstremt syn på egen fortreffelighet, kontra resten av bermen. Merkelig, men jeg kom bare til å tenke på det i forbifarten... :klo:

• Liker 2
Skrevet

Tror det er gullmusa womenwomen som ikke er frisk, men er vanskapning

• Liker 3
Gjest NozMonster
Skrevet

womenwomen som GJEST!?

i dont think so!

BUUUUUUUSTED!!

Gjest Survival
Skrevet

Som alle vet får jeg extreme orgasmer og har et extremt godt fungerende G - Punkt . : ) Jeg har undret litt i mitt stille sinn , og kommet fram til at kvinner uten G - Punkt I K K E er friske . De må være vanskapte på et vis . Hva tenker dere om det ? Jeg vet jeg skaper debatt og diskusjon her inne , og at dette vil provosere , men jeg mener jeg har et extra godt poeng her .

Gullmusa har talt : )

Jeg vil ikke akkurat si at du undrer i ditt stille sinn når du logger deg inn på kvinneguiden, skriver nok et idiotisk innlegg for å provosere, deretter avkrysser på anonymbruker-knappen. Er ikke mye stille sinn over det.

Gjest NozMonster
Skrevet

du prøver deg bare på en womenwomen "parodi"... en riktig dålig en vel og merke :daane:

Skrevet

du prøver deg bare på en womenwomen "parodi"... en riktig dålig en vel og merke :daane:

Er du sjalu på meg, søta ? : ) Janteloven herjer extremt på KG , og det vitner om efterblivenhet . Hvorfor ikke innse fakta ? Istedet for å nekte ?

Skrevet

Hvorfor ikke innse fakta ?

At du ikke er womenwomen, mener du? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...