Gå til innhold

Gode bher?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 16 år som bruker 75f i bh-størrelse.. Jeg må gå opp til 75g neste gang..

Om ikke dette er nok er det 1-2 størrelser i forskjell på brystene mine. Når jeg bruker 75f faller den ene puppen litt utenfor, mens den andre passer. Er det noen steder som selger bher som støtter godt? Nå kjøper jeg på Sørbø... Jeg bor i nærheten av Stavanger, og jeg vet ikke om så mange steder. Er det eventuelt noen nettsider som selger gode bher?

Har noen tips til hva jeg kan gjøre med størrelseforskjellen? Jeg har prøvd innlegg, men de er så små, så det ser litt rart ut...

Jeg har ofte vondt i ryggen også, men vet ikke om dette skyldes brystene mine eller de tunge løftene jeg av og til må gjøre på jobb...

Jeg har kansje tenkt å snakke med legen min om dette, men jeg vil ikke operere nå på grunn av skolen. Jeg har allerede vært borte en gang på grunn av operasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De beste bh'ene jeg har vært borti er fra Sørbø. Jeg sikkler etter å kjøpe en fra Freya som de har der, de er spinndyre men fy så gode de var på!

De har en del fint på Change, men jeg synes de fort blir ubehagelig å ha på.

Angående forskjellen på puppene har jeg ingen tips dessverre :/

Har ikke handlet på noen av disse før, men slenger med noen linker til deg :)

www.lace.dk

www.bravissimo.com

www.figleaves.com/uk

De har iallefall veldig godt utvalgt på disse sidene her. Change har også nettbutikk forresten.

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler merket Freya på det varmeste, bruker nesten bare det selv.

Dessverre er det dyrt med BHer fra Freya i norske butikker, men de er tilgjengelige i utenlandske nettbutikker for under halve prisen.

I tillegg til dem som Avalon nevner anbefaler jeg Brastop.com. De selger BHer med store cup-størrelser til lavpris. Da kan du gjøre en virkelig god handel. Det er også mulig å finne gode tilbud på ebay.

Skrevet

Anbefaler merket Freya på det varmeste, bruker nesten bare det selv.

Dessverre er det dyrt med BHer fra Freya i norske butikker, men de er tilgjengelige i utenlandske nettbutikker for under halve prisen.

I tillegg til dem som Avalon nevner anbefaler jeg Brastop.com. De selger BHer med store cup-størrelser til lavpris. Da kan du gjøre en virkelig god handel. Det er også mulig å finne gode tilbud på ebay.

Ikke meningen å kuppe tråden her, men hva er dine erfaringer med å handle bh på nett fra utenlandske sider?

Jeg har ikke våget å gjøre det enda, tenker på toll og på at bh størrelsene kan tilsvare andre størrelser, altså:

Jeg har kjøpt bh fra england en gang, bestillte 70E. Fikk størrelse 70DD som tilsvarer 70E i norge etter som jeg forstod, men den var jo ALTFOR liten.. vil ikke gå i den fella igjen.

Send meg gjerne noen linker til gode nettbutikker :)

800kr for en bh er jo helt sinnsykt, skulle gjerne kjøpt dem billigere hadde faktisk hatt råd til dem om de var halvparten så dyre!

Skrevet

Ikke meningen å kuppe tråden her, men hva er dine erfaringer med å handle bh på nett fra utenlandske sider?

Jeg har ikke våget å gjøre det enda, tenker på toll og på at bh størrelsene kan tilsvare andre størrelser, altså:

Jeg har kjøpt bh fra england en gang, bestillte 70E. Fikk størrelse 70DD som tilsvarer 70E i norge etter som jeg forstod, men den var jo ALTFOR liten.. vil ikke gå i den fella igjen.

Send meg gjerne noen linker til gode nettbutikker :)

800kr for en bh er jo helt sinnsykt, skulle gjerne kjøpt dem billigere hadde faktisk hatt råd til dem om de var halvparten så dyre!

Jeg har god erfaring, men til nå har jeg bare kjøpt Freya-BHer. Da vet jeg hva jeg får, og vet fra før hvordan størrelsene deres passer på meg. I flere tilfeller har jeg prøvd eller kjøpt den samme modellen i norske butikker.

Skrevet

Bor du i Oslo er det en fin undertøysbutikk i førsteetasjen i Oslo City.

Selv handler jeg på Lindex da det er svært få andre steder med ok priser som fører 70DD eller 65E/F.

Slutt å bruke pushup om du bruker det, gå heller over til balconette eller noe annet helcup. Brystene får en flott fasong og god støtte med helcup framfor halvcup.

Sportsbh er også et behagelig daglig alternativ for oss med litt store fordeler :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...