Gå til innhold

Feiring av min 18-års dag

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Om noen få uker skal jeg feire 18-års dag. :bursdag: Det kommer omtrent 10 venninner.

Jeg vurderer å ha et gjennomført tema, f.eks alt av engangsservise i rosa, champagneglass av plast, rosa duk, ballonger osv. Ikke fordi jeg nødvendigvis er så glad i rosa, men tenker det er et passe tema til 18-års feiring. Eller blir det for "klissete"?

Fajitas (nesten som taco) er grei mat å servere? Og cupcakes til dessert? Hva liker dere å få servert? Eller er det ikke så viktig?

Jeg tenkte å servere velkomstdrink hvor gjestene kan velge mellom alkoholfritt eller alkoholholdig drink. Noen gode drinker? :perebrus:

I forhold til at noen skal drikke og noen ikke er det greit å ha noen morsomme aktiviteter å gjøre, så alle kan more seg. Noen forslag til ting som kan være gøy for alle?

Jeg har også invitert folk til å overnatte: Både med tanke på at det blir sent :natti: , folk antagelig har fått i seg litt å drikke :skratte: og det er hyggelig å ha gjester på frokost også.

Eller er det kjempeteit, i en alder av 18? Jeg synes ikke det, men kan være noen har innvendinger..

Håper du har noen gode forslag på lur, for jeg har trøbbel med å bestemme meg :tongue:

Endret av kyssigirl
Videoannonse
Annonse
Gjest Thessie!
Skrevet

Synes dette høres veldig bra ut! Her er no noen kommentarer til punktene dine.

Kjør tema dersom du ønsker. Jeg ser ikke på rosa tema som klissete, du blir 18 ikke 80.

Det du hadde tenkt å servere høres også greit ut.

Jeg har ingen forslag til leker, men pass på så ingen føler at de være med, men at det blir frivillig. Og når det kommer til overnatting så foretrekker jeg ofte det av flere grunner: da trenger ikke mamma å se meg når jeg har drukket samtidig som det ofte blir sent,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...